1

در رکود گریبانگیر رسانه ملی⇐داداش کوچیکه تهیه‌کننده فیلم ۳ارگانی دوتا دوتا پروژه تلویزیونی می‌گیرد+عکس

سینماروزان: ابراهیم رییسی کاندیدای شکست خورده انتخابات96 که مدتی پیش از برگزاری انتخابات به واسطه دیدار با امیر تتلو رپر زیرزمینی در کانون توجه قرار گرفت به تازگی به پشت صحنه برنامه ای مناسبتی به نام «شهر عزیز» سر زد.

به گزارش سینماروزان حضور رییسی در پشت صحنه این برنامه که در آستان قدس رضوی تولید می‌شود در حالی بود که محمدحسین رضوی تهیه کننده این برنامه به استقبال وی رفت.

محمدحسین رضوی جوانی کم سن و سال است که به واسطه برادرش محمود رضوی تهیه کننده فیلم 3ارگانی «ماجرای نیمروز» -که از حوزه هنری تا فارابی و تصویرشهر حمایت داشت-وارد فضای تولید در تلویزیون شده و البته مدام نیز کار تهیه کنندگی برنامه های روتین را برعهده می گیرد.

رضوی‌ها در انتخابات اخیر ابتدا در کنار شهردار تهران و بعد از استعفای شهردار هم در کنار رییسی حضور داشتند. آیا تولید برنامه در آستان قدس توسط برادر کوچکتر مزد حمایت از رییسی است؟؟

محمدحسین رضوی البته رمضان امسال را به تهیه کنندگی برنامه «شهر عزیز» برای شبکه 5 قناعت نکرد و به عنوان تهیه کننده برنامه ای دیگر به نام «مردم گرام» را هم برای شبکه 3 روی آنتن فرستاده است!

این پرکاری برای جوانی کم سن و سال فقط در یک ماه رمضان با پرسش برخی برنامه سازان قدیمی رسانه ملی روبرو شده که در صفحات اجتماعی خود چگونگی تسهیل شرایط برای پرکاری این تازه از راه رسیدگان را مورد نقد جدی قرار داده اند.

محمدحسین رضوی هموست که در ماههای پیش در صفحه اجتماعیش مرتب به نقد تلویزیون پرداخته و حتی در یکی از پستهایش به صراحت آورده بود که حالش از تلویزیون به هم می خورد!!(اینجا را بخوانید)

حالا همو که حالش از تلویزیون به هم میخورد، دوتا دوتا سفارش تولید از تلویزیون می گیرد و در مقابل ده ها تهیه کننده و کارگردان پیشکسوت ماهها در راهروهای سازمان به دنبال تصویب فقط یکی از طرحهایشان هستند و به بهانه آنچه رکود اقتصادی حاکم بر تلویزیون خوانده میشود هیچ کدام از طرحهایشان به تصویب نمی‌رسد.

محمدحسین رضوی-ابراهیم-رییسی
محمدحسین رضوی در دیدار با ابراهیم رییسی