1

در اکران مردمی«وقتی برگشتم» رخ داد⇐طعنه‌های نمادین علیرضا افتخاری به آنها که موافق «پوشش»(؟) او نیستند!+عکس

سینماروزان: علیرضا افتخاری خواننده مجموعه آلبومهای مختلف و از جمله «نیلوفرانه» که همچنان مخاطبان با قطعات آن خاطره ها دارند با حضور در اکران مردمی «وقتی برگشتم» در پردیس کوروش در کانون توجه مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سینماروزان وحید موساییان کارگردان «وقتی برگشتم» با تشکر از کسانی که در ساخت این فیلم او را همراهی کردند نمایش فیلمش در پردیس کوروش  را به علیرضا افتخاری تقدیم کرد.

علیرضا افتخاری خواننده و آهنگساز در سخنانی طعنه‌آمیز که بسیاری از آن نشانه‌های سیاسی استنباط کردند، خطاب به مخاطبان گفت: از اینکه در این فصل سرما  برای تماشای فیلم آمدید بسیار تشکر می کنم. هر اثری و هر هوایی، فصلی دارد و باید همه ما بتوانیم در هر فصلی  لباس آن فصل را بپوشیم اما گروهی موافق این مسئله نیستند و لباس فصل را به من و شما نمی دهند تا بپوشیم.

افتخاری با تأکید بر مقاومت در برابر مشکلات گفت: کلید کشف راز نهانی انسانهای شکست ناپذیر را باید در روحیه آنها پیدا کرد و امیدوارم شما در هر شرایطی روحیه خود را از دست ندهید؛ هر چند گروهی می‌خواهند این روحیه شکست ناپذیر را از من و شما بگیرند.

وی ادامه داد: روحیه شکست ناپذیری در درون همه ما وجود دارد و امیدوارم قدرت امید را از دست ندهید  زیرا قدرت امید در وجود همه  انسانها است.

احترام برومند همسر داوود رشیدی بازیگر اصلی فیلم نیز قبل از نمایش فیلم طی سخنانی گفت: خوشحالم که امروز در کنار شما  فیلم  «وقتی برگشتم» را تماشا می کنم  و خواهش می کنم اگر فیلم را دوست داشتید به دوستان خود توصیه کنید تا فیلم را تماشا کنند. فیلم «وقتی برگشتم»  هرچند فیلم سرگرم کننده و جذابی است اما هدفش فقط سرگرمی نیست و  زمانی که ما به عنوان مخاطب از سینما خارج می شویم داستان و محتوای فیلم ما را به فکر فرو می برد.

فریدون شهبازیان آهنگساز و رهبر ارکستر ملی نیز  طی سخنانی گفت: دومین باری است که فیلم «وقتی برگشتم» را تماشا می‌کنم  و خیلی خوشحالم که از این فیلم استقبال  شده است و خیلی خوشحالتر می شوم که اگر از فیلم لذت بردید  تماشای آن را به دوستانتان توصیه کنید زیرا سینمای مستقل  هنوز در کشور راه خود را پیدا نکرده است و توجه زیادی به  آن نمی‌شود.

اکران مردمی «وقتی برگشتم» در پردیس کوروش
اکران مردمی «وقتی برگشتم» در پردیس کوروش
اکران مردمی «وقتی برگشتم» در پردیس کوروش
اکران مردمی «وقتی برگشتم» در پردیس کوروش