1

در حالی که تصویر ناصر ملک‌مطیعی از سردر سینماهای فیلم خودش «نقش نگار» حذف شده بود⇐حالا ناصر بناست ناجی «اسرافیل»ی باشد که در یک هفته ۱۰۰ میلیون هم نفروخته!⇔بازیگر «اسرافیل» چه می‌کند؟ درگیر ارسال پیام سوگواری است!

سینماروزان: نومیدی دست اندرکاران برخی محصولات پرمدعای روی پرده نسبت به گیشه شان موجب شکل گیری ترفندهای تبلیغاتی کاملا بی ربطی برای کشاندن مخاطبان به سینماها شده است!

به گزارش سینماروزان از جمله این ترفندها را دست اندرکاران فیلم «اسرافیل»آیدا پناهنده به خرج داده اند؛ تولیدکنندگان این فیلم که امئئیدواری زیادی داشتند نسبت به حضور در جشنواره های مطرح جهانی ولی ناکام ماندند در هفته اول اکران هم گیشه مطلوبی نداشتند تا چاره جویی برای آنها، استمداد از ناصر ملک مطیعی باشد.

دست اندرکاران این فیلم از ناصر ملک مطیعی خواسته اند به دیدار مخاطبان «اسرافیل» بیاید بلکه فروش فیلم قدری رشد کند. این اتفاق درحالی رخ داده که «اسرافیل» بازیگری به نام هدیه تهرانی را در تیم خود دارد؛ بازیگری همچنان محبوب که تازه ترین واکنش اجتماعیش ابراز سوگ درباره مسافران پرواز تهران-یاسوج است!!

هدیه تهرانی در اکران مردمی «اسرافیل» حضور نمی یابد و ناصر ملک مطیعی جایگزینش میشود؛ همان ناصری که وقتی بعد از سالها ممنوعیت با «نقش نگار»علی عطشانی به سینماها بازگشت به دستور معاون معزول نظارت، نه تنها اجازه حضور در اکرانهای مردمی فیلمش را نیافت بلکه حتی تصویرش را از سردرسینماهای نمایش دهنده فیلم هم حذف کردند!!

حالا ناصری که نتوانست فیلم خودش «نقش نگار» را به فیلمی پرفروش بدل کند میخواهد ناجی «اسرافیل»ی باشد که در یک هفته اکران 100 میلیون هم نفروخته! آیا می تواند؟؟

متن اجتماعی سوگوارانه هدیه تهرانی
متن اجتماعی سوگوارانه هدیه تهرانی