1

اتهام به یک کارگردان در اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل همسر دوم محمدعلی نجفی⇐میترا استاد قبل از آشنایی با نجفی، با یک کارگردان روابط عاشقانه داشته!!!

سینماروزان: خبر قتل میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی توسط نجفی زودتر از حد تصور به وادی سینما هم کشیده شد چون میترا استاد ورای هنروری در یکی دو فیلم سینمایی در فیلمی تلویزیونی با نام «واران» ایفاگر نقش اصلی بود.

حالا در نخستین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد هم پای کارگردانی که با وی روابط عاشقانه داشته به پرونده باز شده است ولی مشخص نشده این کارگردان کیست؟؟

قاضی شهریاری نماینده دادستان در نخستین جلسه رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران بخاطر قتل میترا استاد همسر دومش به فاش ساختن محتویات نامه ای پرداخت به قلم محمدعلی نجفی.

نامه ای که نجفی در آن مدعی شده میترا استاد قبل از آن که با وی ازدواج کند با یک کارگردان روابط عاشقانه داشته است!!!

قاضی شهریاری گفت: با توجه به خروج دو عدد کیف از صحنه قتل به منزل دختر متهم( زهرا نجفی) رفتیم. کیف‌ها به همراه سه برگ کشف شد. در داخل کیف شش عدد گوشی که در فویل پیچیده شده بود و متعلق به متهم نجفی، مقتوله و فرزند مقتوله است کشف گردید.

قاضی شهریاری ادامه داد: در بررسیها نامه‌ای کشف شد که متهم نجفی در آن می‌گوید ” میترا استاد در اردیبهشت ۹۶ با عده‌ای به دیدن من آمدند و گفتند که کاندیدای شورای شهر هستند و من او را به دوستانم معرفی کردم، البته آن زمان او محجبه بود. بعد از آن ملاقات خصوصی داشتیم و مطالبی را درباره زندگی خود به من گفت که مسلمان و مطلقه است؛ اما او قبل از مسلمان شدن با یک کارگردان زندگی عاشقانه و جنسی داشته است، بعد از آن به عقد موقت کسی در وزارت خارجه در می‌آید، بعد از آن هم به عقد موقت شخص دیگری در آموزش و پرورش درآمده است و همه این موارد را همسر او اطلاع داشت که بعد از آن در تیرماه به عقد موقت من درآمد که اشتباه کردم.”

میترا استاد در اولین و آخرین نقش اصلی زندگیش در “واران”