1

در آستانه ورود به ۳۳ سالگی⇐آلبوم “سی سالگی” احسان خواجه‌امیری به بازار آمد+عکس

سینماژورنال: احسان خواجه‌امیری خواننده موسیقی پاپ که آبان ماه امسال 32 سالش تمام شده و وارد سی و سومین سال زندگی خود می‌شود تازه‌ترین آلبوم خود با عنوان «سی ساگی» را به بازار عرضه کرد.

به گزارش سینماژورنال آلبوم موسیقی «سی سالگی» تازه ترین آلبوم احسان خواجه امیری خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان منتشر شد که همزمان با پخش، این اثر به صورت مجازی و از طریق سایت «بیپ تونز» نیز در دسترس مخاطبین قرار گرفته است.

این اثر در سبک موسیقی پاپ، هشتمین آلبوم احسان خواجه‌امیری است و همچون سه آلبوم اخیر وی از سوی مؤسسه فرهنگی هنری «آوای هنر» منتشر شده است.

آلبوم آخر خواجه امیری «پاییز، تنهایی» نام داشت و حالا پس از گذشت یک سال و چندی، این خواننده مخاطبان خود را با «سی سالگی» غافلگیر کرده است.

آهنگسازی و تنظیم قطعات آلبوم «سی سالگی» را علیرضا افکاری، هومن نامداری و اکبر شاهی به عهده داشته‌اند و ترانه‌ها را روزبه بمانی و افشین یداللهی سروده‌اند. همکاری مجدد این هنرمند با افشین یداللهی به خصوص جالب توجه است، ترانه‌سرایی که پیش از این خواجه‌امیری تجربه‌های موفق و چشمگیری با او داشته است.

 پیش از این آلبوم های «من و بابا» (۱۳۸۰)، «برای اولین بار» (۱۳۸۴)، «سلام آخر» (۱۳۸۶)، «فصل تازه» (۱۳۸۷)، «یه خاطره از فردا» (۱۳۸۹)، «عاشقانه‌ها» (۱۳۹۱) و «پاییز تنهایی» (۱۳۹۳)با صدای احسان خواجه امیری در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.

علاقه مندان برای تهیه آلبوم موسیقی «سی سالگی» به صورت نسخه اصلی میتوانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بییپ تونز» نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.

آلبوم "سی سالگی" احسان خواجه امیری
آلبوم “سی سالگی” احسان خواجه امیری