1

دریافت بلیت رایگان فیلم مجیدی تنها با یک سفارش غذا!!!+عکس

سینماژورنال: هنوز دو هفته از انتشار آگهی های فروش تعداد بالای بلیت فیلم تازه مجید مجیدی با تخفیف و البته تکذیب ماجرا از سوی پخش کننده نگذشته بود(اینجا را بخوانید) که چند نفر از مخاطبان سینماژورنال یک آگهی جدید مرتبط با نمایش این فیلم را برایمان ارسال کردند.

به گزارش سینماژورنال این آگهی مربوط است به یک سامانه فروش اینترنتی غذا موسوم به “زودفود” که به مخاطبان خود وعده بلیت رایگان تماشای بلیت فیلم مجیدی را تنها با یک سفارش غذا داده است!!!

بر روی آگهی مرتبط یا این سامانه هم لوگوی خودش دیده می شود و هم لوگوهای مربوط به فیلم مجیدی و البته لوگوی سامانه اختصاصی فروش بلیت آنلاین وابسته به موسسه سینماشهر.

در این آگهی کُدی قید شده که سفارش دهندگان غذا به این سامانه خواهند توانست با استفاده از این کد بلیت 12 هزارتومانی تماشای فیلم تازه مجیدی را دریافت کنند.

از آنجا که در قیمت گذاری بلیت این فیلم فقط پردیسهای مجهز به سیستم نمایش دی مجازند بلیت 12 هزار تومانی عرضه کنند(اینجا را بخوانید) قاعدتا بلیتهایی که این موسسه تهیه غذای آنلاین در اختیار مخاطبان می گذارد نیز مربوط به پردیسهای مجهز به همین سیستم نمایش است.

آگهی دریافت بلیت رایگان فیلم مجیدی
آگهی دریافت بلیت رایگان فیلم مجیدی تنها با یک سفارش غذا