1

درگیری سازندگان “شهر موشها۲” و بانک گردشگری بر سر درآمدها؛ روابط عمومی بانک تایید کرد/تهیه کنندگان تکذیب!

سینماژورنال: بیشتر از شش ماه از زمان اکران “شهر موشها2” می گذرد و هنوز دی.وی.دی این محصول به شبکه خانگی عرضه نشده است.

به گزارش سینماژورنال اصلی ترین شایعه ای که درباره این وقفه شنیده شده است اختلافات مالی است که میان تهیه کنندگان این فیلم و اسپانسر اصلی آن یعنی بانک گردشگری وجود دارد.

با این حال هم منیژه حکمت و هم علی سرتیپی تهیه کنندگان فیلم این اختلاف را کاملا تکذیب می کنند.

تهیه کننده اول: هیچ دادگاهی در کار نبوده

منیژه حکمت در گفتگو با “تماشاگران امروز” بیان می دارد: قصه اختلافمان با اسپانسرمان یک داستان غیرواقعی و شیطنت برخی رسانه هاست.

وی درباره اینکه آیا بخاطر مشکل با این بانک به دادگاه رفته یا نه می گوید: همه حساب و کتابهای ما مشخص بوده و هیچ دادگاهی در کار نبوده است.

تهیه کننده دوم: نه دادگاهی بوده و نه نامه ای از دادگاه برایمان آمده

علی سرتیپی دیگر تهیه کننده “شهر موشها2” نیز به مانند حکمت درگیری مالی را رد کرده و اظهار می دارد: نه دادگاهی بوده و نه حتی نامه ای از هیچ دادگاهی برایمان آمده و من از چنین موضوعی خبر ندارم.

شهر موشها2
شهر موشها2

یک مقدار درگیری و اختلاف نظر وجود دارد

تهیه کنندگان “شهرموشها2” درگیری مالی را تکذیب میکنند اما برنجی معاون روابط عمومی بانک گردشگری تلویحا این ماجرا را تایید کرده و بیان می دارد: شاید یک مقدار درگیری و اختلاف نظر جزیی وجود داشته باشد… به گزارش سینماژورنال وی ادامه می دهد: فعلا سیاست بانک این است که تا روشن نشدن قطعی ماجرا و حل کامل این مشکل ماجرا رسانه ای نشود.

هم “ماجرا”یی بوده و هم “مشکل” وجود داشته

طبیعیست آنچه مدیر روابط عمومی به عنوان “ماجرا” و “مشکل” بیان میدارد یعنی آن که اختلافاتی وجود داشته؛ اختلافاتی که فق فعلا صلاح نیست رسانه ای شود!