1

درگیری توأم با “گاز اشک‌آور” در “خندوانه”

سینماژورنال: این دیگر شوخی یا زمینه ای برای کمک به مفرح شدن برنامه نیست؛ دست اندرکاران “خندوانه” در جریان درگیری دو نفر از تماشاگران این برنامه با استفاده از گاز اشک آور مواجه شده اند!

به گزارش سینماژورنال هنگام ضبط یکی از برنامه‌های اخیر “خندوانه” درگیری کوچکی بین چند نفر از شرکت‌کنندگان پیش آمد که در ادامه، یکی از آنها به گاز اشک‌آور متوسل شد؛  این اقدام عجیب علاوه بر ایجاد وقفه در مراحل ضبط برنامه، وحشت و ناراحتی و اشک و سوزش چشم و سرفه‌های حاضران را هم در پی داشت.

همچنین یکی از شرکت‌کنندگان برنامه، به بیمارستان اعزام شد. درنهایت این درگیری با دخالت نیروی انتظامی پایان یافت.

صحت ماجرا تأیید شد

“میزان” به نقل از یکی از اعضای گروه «خندوانه» اعلام کرده خبر اختلاف دو شرکت‌کننده در برنامه و استفاده از گاز اشک‌آور منتشرشده صحت دارد. این عضو گروه خندوانه ادامه داد: شب گذشته هنگام ضبط برنامه دو نفر از شرکت‌کنندگان حاضر در استودیو برنامه «خندوانه» با هم درگیر شدند و یکی از آنها به استفاده از گاز اشک‌آور متوسل شد.

وی تصریح کرد: فردی که از گاز اشک‌آور استفاده کرد، توسط نیروی انتظامی دستگیر شده و در حال‌حاضر تکلیف وی مشخص نیست و ما هم خبری از آنها نداریم.

او خاطرنشان کرد: فقط از مردم می‌خواهم به این خبر دامن نزنند چراکه بعد از ضبط صد‌ها قسمت از «خندوانه» این اولین‌باری است که چنین اتفاقی در استودیو برنامه می‌افتد و چنین اتفاقی بی‌سابقه بوده و در ضمن هیچ ربطی به گروه «خندوانه» و عوامل ما نداشته و کاملا شخصی بوده است.

در ساعات بعد از وقوع این حادثه، هیچ توضیحی از عوامل اصلی برنامه مبنی‌بر چگونگی وقوع این اتفاق رسانه‌ای نشده است و ظاهرا حادثه پیش‌آمده توسط نیروی انتظامی پیگیری می‌شود.