1

با حضور یک بانوی حقوقدان به‌عنوان مجری طرح⇐فیلم نیوزلندی درمیشیان و فیلم تایلندی کاهانی برای جشنواره آماده می‌شوند؟!+عکس

سینماروزان: رضا درمیشیان کارگردان فیلم پرفروش «لانتوری» و فیلم توقیفی «عصبانی نیستم» این روزها از یک طرف منتظر تعیین تکلیف وضعیت «عصبانی نیستم» در کمیته بازبینی فیلمهای مشکل‌دار است و از طرف دیگر مراحل فنی تازه ترین فیلمش «یواشکی» را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش سینماروزان درمیشیان سال گذشته در سکوت کامل خبری و کاملا یواشکی فیلم «یواشکی» را در نیوزلند جلوی دوربین برد و سینماروزان نخستین رسانه ای بود که خبر تولید این فیلم در نیوزلند را منتشر کرد.

تمام صحنه‌های «یواشکی» در شهر «کراست چرچ» نیوزلند فیلمبرداری شده است و فیلم که تمام دیالوگهایش انگلیسی است محصول مشترک ایران و نیوزلند به شمار می رود.

این روزها هایده صفی یاری که در فیلمهای قبلی درمیشیان هم کنارش بود درگیر تدوین «یواشکی» در استودیوی مون است.

به گزارش سینماروزان نکته جالب درباره «یواشکی» آن است که مجری طرح آن سمیه محمودی درویشانی بوده یک بانوی حقوقدان و دارای دفتر اسناد رسمی است.

هنوز مشخص نیست درمیشیان «یواشکی» را برای جشنواره سی و ششم نگه میدارد یا آن را مستقیما روی پرده خواهد فرستاد اما بد نیست بدانید محمودی درویشانی که حامی تولید «یواشکی» بوده در تولید فیلم اخیر کاهانی هم به عنوان مجری طرح حضور داشته است.

فیلم اخیر کاهانی «ما شما را دوست داریم خانم یایا» نام دارد که با حضور رضا عطاران و حمید فرخ نژاد و امین حیایی کاملا در تایلند ساخته شده است.

این فیلم هم میتواند از گزینه های حضور در جشنواره سی و ششم فجر باشد.

یواشکی
یواشکی