1

درخواست تهیه‌کننده “عصر یخبندان” از قاچاقچیان محترم(!) محصولات ویدیویی+چرایی ذکر نام مینا ساداتی{بازیگر فیلم اخیر مجیدی} قبل از نام مهتاب کرامتی روی جلد دی.وی.دی

سینماژورنال: جدیدترین فیلم مصطفی کیایی با عنوان “عصر یخبندان” در حالی از صبح امروز دهم آبان وارد شبکه نمایش خانگی شده که پشت صحنه جذابی نیز به ضمیمه محصول تولید شده و در نسخه خانگی قرار گرفته است.

منصور لشکری قوچانی تهیه کننده “عصر یخبندان” درباره این پشت صحنه به سینماژورنال بیان می دارد: میلاد کیایی نماهای جذابی از پشت صحنه کار گرفته که این نماها با نظارت کارگردان اثر تدوین شده و در پکیج ویدیویی قرار گرفته است.

قاچاقچیان محترم یادشان باشد خدا از حق الناس نمی‌گذرد

لشكرى قوچانی با اشاره به اینکه فیلمش را کاملا با سرمایه بخش خصوصی تولید کرده خواهشی را هم از قاچاقچیان محصولات ویدیویی طرح می کند. وی می گوید: از قاچاقچیان محترم(!!!) تقاضا دارم از کپی کردن فیلم و فروش کپی بپرهیزند چراکه “عصر یخبندان” با سرمایه شخصی تولید شده و مصداق بارز حق الناس است.

وی ادامه می دهد: برخی از گردانندگان شبکه های تکثیر غیرمجاز با توجیهاتی نظیر اینکه سرمایه تولید فیلمها از بیت المال تامین شده برای سرقت خود کلاه شرعی می تراشند اما به این قاچاقچیان بصراحت می گویم “عصر یخبندان” مصداق بارز حق الناس است و یادشان باشد خدا از حق الناس نمی گذرد.

این تهیه کننده می افزاید: ما شرایطی را فراهم کرده ایم که قاچاقچیان به جای نسخه فروش کپی به سراغ توزیع کننده رفته و نسخه های اصل را دریافت کرده و با پورسانت خوب به فروش برسانند.

منصور لشکری قوچانی که اخیرا تولید “هفت ماهگی” را در دستور کار قرار داده با اشاره به اینکه توزیع “عصر یخبندان” از یکشنبه 10 آبان ماه در شهرستانها آغاز شده اظهار می دارد: توزیع را با شبکه ویدیورسانه در شهرستانها آغاز کرده ایم و به تدریج و نهایتا تا سیزدهم آبان ماه توزیع در تهران هم انجام خواهد شد.

عصر یخبندان
عصر یخبندان

چرا روی جلد دی.وی.دی نام مینا ساداتی زودتر از نام فرهاد اصلانی آمده؟!

به گزارش سینماژورنال یکی از نکات عجیب مربوط به نسخه خانگی “عصر یخبندان” که از سوی موسسه هنرهای تصویری سوره وابسته به حوزه هنری عرضه شده، ذکر نام مینا ساداتی بازیگر فیلم “محمد رسول ا..(ص)” مجیدی که در “عصر یخبندان” نقش فرعی را بازی کرده، روی پوستر و جلد فیلم قبل از نام فرهاد اصلانی و مهتاب کرامتی است.

تحقیقات سینماژورنال حکایت از آن دارند که این چینش برآمده از طراح پوستر کار بوده که نام بازیگران را براساس ترتیب قرارگیری تصاویر آنها زیر تصاویر نوشته است.

چون در تصویر اصلی عکس مینا ساداتی اولین عکس گوشه سمت راست است بر این اساس نام او هم ابتدا نوشته شده است.

عرضه با تیراژ بالای نیم میلیون

به گزارش سینماژورنال “عصر یخبندان” که از حضور بازیگرانی نظیر  بهرام رادان، مهتاب كرامتى، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی، بابک بهشاد، علی میلانی، پوریا رحیمی سام، صدف طاهریان، علی کوچکی و فرهاد اصلانی و ژاله صامتی سود می برد با تیراژ بالای نیم میلیون به شبکه خانگی عرضه شده است.