1

درحالی که یک نماینده مجلس از برچیده شدن بساط «فرش قرمز» در جشنواره سخن گفته بود⇐پردیس کوروش جشنواره «فرش قرمز» را به راه انداخت!!!⇔آیا مجوز برگزاری این جشنواره را سازمان سینمایی داده؟

سینماروزان: حدودا یک ماه قبل بود که احد آزادی‌خواه از نمایندگان اصولگرای حاضر در کمیسیون فرهنگی مجلس در شرح دیدار با رییس سازمان سینمایی و دبیر جشنواره سی و ششم فجر از برچیده شد بساط فرش قرمز در جشنواره سخن گفت؛ سخنانی که البته با انتقاد نمایندگانی همچون پروانه سلحشوری و احسان قاضی‌زاده مواجه شد.(اینجا و اینجا و اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماروزان حالا پردیس کوروش که چند سالی است عنوان پرفروشترین پردیس سینمایی را یدک می‌کشد جشنواره‌ای به نام «فرش قرمز» را در امتداد جشنواره فجر راه اندازی کرده است!!

اینکه این جشنواره از دفتر جشنواره های سازمان سینمایی مجوز گرفته یا نه مشخص نیست اما این پردیس سینمایی درنظر دارد بهترین‌های سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر را در قالب جشنواره «فرش قرمز» انتخاب کند.

در این جشنواره بهترین نقش مرد، بهترین نقش زن، بهترین پایان بندی و بهترین داستان انتخاب شده و طی مراسم فرش قرمز با حضور مخاطبان این جشنواره از این برگزیدگان قدردانی می‌شود.

این جشنواره هیأت داوران ندارد و این مخاطبان هستند که به انتخاب بهترین ها خواهند پرداخت؛ البته صرفا مخاطبان پردیس کوروش و نه عامه آنها.