1

خطيب مشهور تهران: ده‌نمكي اين داستان را خیلی تحريف كرده است/ همه خويشاوندان تلویزیونی اين خطيب+عکس

سینماژورنال: شیخ حسین انصاریان از جمله خطیبانی است که هم مجلس وعظ و هم روضه هایش طرفداران فراوانی دارد.

به گزارش سینماژورنال این خطیب که لحن بیانی خاصی هم دارد به تازگی در گفتگویی از این گفته که اصل داستان “رسوایی” مسعود ده نمکی از آن اوست.

شیخ حسین انصاریان به “فارس” گفته است: اصل داستان روحانی فیلم “رسوایی” که اکبر عبدی بازیگر آن بود، متعلق به من بود که روی منبر گفتم، کسی خبر نداشت، اما آقای ده‌نمکی خیلی آن را تحریف کرده است، اگر عین آن متن آمده بود، خیلی بیشتر روی مردم اثر می‌گذاشت.

برادری که از دهه 60 در تلویزیون است

به گزارش سینماژورنال گفته‌های شیخ حسین انصاریان هرچند بیشتر به واسطه تحریف ده نمکی مورد توجه قرار گرفته اما کمتر کسی بوده که به سوابق وابستگان این خطیب در عرصه تلویزیون اشاره کند.

شیخ حسین انصاریان
شیخ حسین انصاریان

این خطیب برادری دارد به نام رضا انصاریان که از دهه 60 در تلویزیون فعالیت داشته است. وی در دهه 60 به عنوان رییس گروه معارف تلویزیون سریالی به نام “آینه” را با کارگردانی غلامحسین لطفی تولید کرد که از جمله سریالهای اخلاق گرایانه تلویزیون بود.

رضا انصاریان در سالهای اخیر بیشتر به عنوان ناظر کیفی پروژه های مختلف فعالیت داشته است و از جمله نامش را به عنوان ناظر کیفی سریال صدقسمتی و البته پرگاف “کیمیا” دیدیم.

برادرزاده ای که سابقا فوتبالیست بود و حالا بازیگر

علی انصاریان فوتبالیست سابق پرسپولیس که در سالهای اخیر وارد جریان بازیگری شده و اتفاقا در “کیمیا” هم ایفای نقش داشت برادرزاده شیخ حسین انصاریان و رضا انصاریان است.

انصاریان که اول بار با ایفای نقش در سریال “زیر آسمان شهر” کار بازیگری را تجربه کرد در این سالها مشغول بازیگری در تله‌فیلمهایی است که برای شبکه خانگی تولید می شود؛ تله فیلمهایی که انصاریان خود نقش اصلی در جلب سرمایه آنها را برعهده دارد.

وی در تازه ترین تجربه از این دست در فیلمی با نام “حکم تیر” در شمایلی مشابه بهروز وثوقی دهه 50 دیده شده است!!

علی انصاریان
علی انصاریان