1

دامادی که قبل از دامادی هم فعال بود ⇐ رپورتاژ بی‌سابقه بهروز افخمی برای داماد جوان معاون سیما: او باعث شد ترس من از اجرای زنده بریزد/سینماژورنال: آقای افخمی! اگر ایشان فامیل معاون سیما نبود باز هم همین حرفها را می‌زدید؟

سینماژورنال: بعد از گزارش شش ماه قبل سینماژورنال درباره ردپای یوسف منصوری داماد علی اصغر پورمحمدی در تولید سری جدید”هفت” (اینجا را بخوانید) هفته قبل بهروز افخمی در گفتگویی با “هفت صبح” این مساله را تایید کرد و از این گفت که در حال آماده کردن منصوری برای سپردن تهیه کنندگی به وی است.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال بازتابهای فراوان این تاییدیه در رسانه های سینمایی و شبکه های اجتماعی سبب ساز آن شده که افخمی در یادداشت امروز نهم اسفندماهش برای “هفت صبح” با طعنه زنی به رسانه هایی که  این مطلب را منتشر کرده اند، یک رپورتاژ کامل برای منصوری رفته و به بیان وجوه مختلف تواناییهای نامبرده و سطح معلوماتش پرداخته است!

افخمی با زیر سوال بردن گفتگوی هفته قبلش بیان کرده است: تنها چیزی که حقیقت دارد این است که یوسف منصوری یکی دو سال پیش ازدواج کرده و داماد آقای پورمحمدی شده است.

وی بدون نام بردن از برنامه هایی که پیشتر منصوری ساخته، ادامه داده است: منصوری از سالها پیش از ازدواجش به عنوان یکی ار بهترین برنامه سازان توی تلویزیون مشغول فعالیت بوده است و در دوران مدیریتهای پیشین از آقای میرباقری تا دارابی هم در طرح و برنامه بوده و هم در شبکه های یک و دو و سه و چهار و شش، برنامه ساخته است و برای برنامه هایی که ساخته مورد تقدیر قرار گرفته.

افخمی با تاکید بر هوش و لیاقت فراوان داماد پورمحمدی او را کسی دانسته که باعث شده ترس افخمی از اجرای زنده بریزد. افخمی گفته است: من از همان هفته های ابتدای تولید “هفت” یوسف منصوری را شناختم و فهمیدم با جوان باهوش و لایقی روبرو هستم که هم تحصیلات خوبی دارد و هم تجربه و سابقه در برنامه سازی و هم خیلی علاقمند به کار و پیگیر و خستگی ناپذیر است.

این کارگردان در جایی دیگر اظهار داشته است: یوسف منصوری با تسلط و هوشیاری و احاطه ای که به حوادث جشنواره داشت و اطلاعاتی که لحظه به لحظه در اختیار من می گذاشت باعث شد که ترس وسواسی من از اجرای زنده بریزد و باعث شد که از این پس “هفت” را زنده اجرا کنم.
بهروز افخمی انتهای یادداشتش هم باز به پرزنت یوسف منصوری اختصاص داده و نوشته است: یوسف منصوری از همه شما روی هم رفته باهوشتر و باسوادتر است. او رتبه اول کنکور و کارشناس ارشد فلسفه از دانشگاه تهران و برنامه ساز موفق و باسابقه تلویزیون است و فقط با همین “هفت” دارد کلیک همه شما را آجر می کند!
پی نوشت سینماژورنال:

اینکه صرفا انتشار یکی دو گزارش درباره حضور داماد معاونت سیما در تیم تولید “هفت” این چنین افخمی را به صرافت انداخته که رپورتاژی تمام عیار درباره این جوان برود و حضور وی در تبم تولیدش که تا مدتها تایید نمی شد را مجددا تایید کند، خیلی هم خوب است و نشان دهنده اثرگذاری رسانه هایی مستقل که افخمی ادعا دارد داماد پورمحمدی در حال آجر کردن کلیکهای آنهاست.

فقط می ماند یک سوال و آن هم اینکه این جوان لایق و فارغ التحصیل فلسفه اگر ارتباط خانوادگی خاصی با معاون سیما نداشت آیا باز هم چنین جایگاهی در تلويزيون و حالا در “هفت” پيدا می کرد و از آن گذشته افخمی یک یادداشت کامل خویش را به معرفی وی و دستاوردهایش اختصاص می داد؟