1

«خوب بد جلف» ۱۴ میلیارد را رد کرد/«گشت۲» از ۱۳ میلیارد عبور کرد/«سه بیگانه» بدون تیزر در مرز ۲ میلیارد+آمار کامل فروش

سینماروزان: رقابت میان دو کمدی «خوب بد جلف» و «گشت2» که هر دو با پخش هدایت فیلم روی پرده اند نزدیکتر از قبل شده است و اختلاف فروش این دو فیلم به حدود یک میلیارد رسیده است و با درنظر گرفتن این نکته که «خوب بد جلف» آخرین هفته اکران خود را پیش رو دارد «گشت2» به زودی از این فیلم پیشی خواهد گرفت و البته شاید بتواند تا انتهای اکران رکورد فروش آثاری نظیر «سالوادور…»، «فروشنده» و «محمد…» را هم بزند.

به گزارش سینماروزان فیلمهای میانه جدول فروش فیلم 3ارگانی «ماجرای نیمروز» و کمدی-انتقادی «سه بیگانه» هستند که اولی با حجم بالای تبلیغات از تیزرهای فراوان گرفته تا تبلیغات محیطی بسیاری که برای آن تدارک دیده شده توانسته رقم 3 میلیارد را رد کند و دومی با حداقل تبلیغات و بخصوص نداشتن هیچ گونه تیزر تلویزیونی توانسته در مرز فروش 2میلیارد قرار گیرد. رئال-انیمیشن «مبارک» نیز به واسطه تنها فیلم کودک روی پرده فروش نسبی خوبی داشته است.

قعرنشینان جدول فروش به سیاق هفته های قبل «آباجان» و «یک روز بخصوص» هستند که بعد از بیشتر از یک ماهی که از اکران آنها می گذرد به زحمت توانسته اند رقم فروش یک میلیارد را رد کنند. در این بین هر دو فیلم تیزرهای تلویزیونی فراوان داشته اند و «آباجان» تیزرهایش از جم هم روی آنتن رفته است!

«امتحان نهایی» که به تازگی در گروه آزاد روی پرده رفته نیز در دو روز ابتدایی اکرانش توانسته نزدیک به 30 میلیون تومان فروش کند.

آمار کامل فروش تا ابتداي جمعه اول اردیبهشت ۱۳۹۶ به شرح زير است:

(تمام ارقام به تومان است)

–خوب بد جلف 14 میلیارد و 350 میلیون(65روز)

–گشت(۲) 13 میلیارد و 150 میلیون(37روز)

–ماجرای نیمروز  3 میلیارد و 315 میلیون(37روز)

–سه بیگانه 1 میلیارد و 900 میلیون(44روز)

–مبارک 1 میلیارد و 450 میلیون (66روز)

–آباجان 1 میلیارد و 240 میلیون(37روز)

–یک روز بخصوص 1 میلیارد و 55 میلیون (37روز)

–امتحان نهایی 30 میلیون(2روز)