1

«خوب بد جلف» در آستانه ۱۰ میلیارد فروش/«گشت۲» ۵ میلیارد را رد کرد/«سه بیگانه» بدون تیزر-بدون بیلبورد میلیاردی شد+آمار کامل فروش

سینماروزان: امتداد اکران نوروزی همچنان همراه است با اقبال مخاطبان به کمدیهای «خوب بد جلف»، «گشت2» و «سه بیگانه» و در این میان اوضاع دو فیلم ابتدایی به دلیل حجم تیزرها و تبلیغات محیطی که دارند بهتر است. «خوب بد جلف» در آستانه فروش ده میلیاردی قرار گرفته و «گشت2» هم فروش 5 میلیارد را رد کرده است. «سه بیگانه» که هم تعداد سینماهایش از این دو فیلم کمتر است و هم ممنوعیت تیزر و محدودیت بیلبورد دارد توانسته میلیاردی شود.

به گزارش سینماروزان فیلم سه ارگانی «ماجرای نیمروز» که حجمی بالا از تیزر تلویزیونی شامل حالش شده نیز توانسته از رقم 1 میلیارد ونیم عبور کند و جالب است که مطابق با گفته های یک مدیر حوزه هنری بخشی از فروش این فیلم ناشی شده از خرید سانسهای آن برای اجرای کنسرت در شهرستانها.(اینجا را بخوانید)

قعرنشینان جدول فروش هم «آباجان» و «یک روز بخصوص» هستند که هر دو از تیزرهای تلویزیونی مکفی سود می برند اما شاید تازه نبودن مضمون آنها و نوعی ضعف در ساختار سینمایی باعث شده نتوانند مورد توجه قرار گیرند.

آمار کامل فروش تا ابتداي جمعه 11 فروردین ۱۳۹۶ به شرح زير است:

(تمام ارقام به تومان است)

–خوب بد جلف 9 میلیارد و 700 میلیون(44روز)

–گشت(۲) 5 میلیارد و 373 میلیون(16روز)

–ماجرای نیمروز 1 میلیارد و 660 میلیون(16روز)

–مبارک 1 میلیارد و 300 میلیون (45روز)

–سه بیگانه 1 میلیارد و 20 میلیون (23روز)

–آباجان 510 میلیون (16روز)

–یک روز بخصوص 400 میلیون (16روز)