1

خواهرزاده فردین هم به کمک بین الملل فجر آمد!+عکس

سینماروزان/حامد مظفری: در پردیس چارسو ال.سی.دی هایی قرار داده شده که هرازگاه در آن برنامه ای به نام “فستیوال ویدئو” پخش می شود.

به گزارش سینماروزان یکی از آیتمهای این برنامه که بارها و بارها پخش شد به گفتگویی با سام نوری خواهرزاده فردین اختصاص داشت.

سام نوری که بخاطر شباهت و البته نسبت خانوادگی با فردین در سالهای اخیر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است در این برنامه در برابر شادمهر راستین یکی از مشاوران دبیر بین الملل فجر قرار گرفته و صحبت می کرد.

از آنجا که صدای ال.سی.دی های چارسو قطع است و فقط تصویر در آنها به نمایش درمی آید مشخص نبود که خواهرزاده فردین در برابر راستین چه می گوید و اصلا ربط او به بین الملل فجر چیست.

دبیرخانه بین الملل فجر امسال سعی کرد کمبود حضور فیلم و فیلمسازان مطرح خارجی را با دعوت از امثال داریوش مهرجویی و بهمن فرمان آرا پوشش دهد ولی حضور سام نوری که بازیگر مکمل برخی آثاری میان مایه نظیر سریال “در حاشیه” است به چه منظوری صورت گرفته بود؟

تبلیغ اپلیکیشن و باشگاه هواداران بین الملل فجر؟؟؟ اگر هدف این بوده، مشاور انتخاب فیلم بین الملل فجر یعنی شادمهر راستین در برابر او چه می کند؟

سام نوری در بین الملل فجر
سام نوری در بین الملل فجر
سام نوری در بین الملل فجر
سام نوری در بین الملل فجر