1

خوانندگی حامد بهداد در برابر رویا نونهالی/هم غمگین می‌خواند و هم شاد!+عکس

سینماژورنال: «نیمه شب اتفاق افتاد» جزو اولین فیلم هایی است که برای حضور در جشنواره فجر آماده نمایش و ارائه می‌شود و حامد بهداد در این فیلم در نقش یک خواننده ظاهر شده است.

به گزارش سینماژورنال تینا پاکروان کارگردان این فیلم با اعلام این  خبر به “سینما” گفت: «نیمه شب اتفاق افتاد» طی دو هفته آينده آماده نمایش می شود و نسخه کامل آن برای نمایش به هیئت انتخاب ارائه می شود. این روزها کارن همایونفر در حال ساخت موسیقی دومین فیلم بلند سینمایی تینا پاکروان است.

وی ادامه داد: حامد بهداد در فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» نقش یک خواننده به نام «حسین» را بازی می کند.

تینا پاکروان درباره جزییات نقش و بازی حامد بهداد در این فیلم گفت: برای این نقش با توجه به ویژگی هایی که داشت انتخاب هر کسی ممکن نبود و باید بازیگری انتخاب می شد که بتواند به بهترین شکل آن را ایفا کند و حامد بهداد اینقدر در این فیلم متفاوت ظاهر شده که همه از دیدن او حیرت زده می شوند.

بهداد یک جوان افسرده و گوشه گیر و خجالتی است

وی ادامه داد: نقش حامد بهداد در «نیمه شب اتفاق افتاد» چهار وجه دارد  که یک وجهش خوانندگی است. چون بازیگران زیادی نقش خواننده را بازی کرده اند و خواننده های زیادی هم در فیلم ها حضور داشته اند اما این فیلم گره هایی دارد که بازیگر باید به بهترین شکل در ان لحظات ایفای نقش کند.

پاکروان خاطرنشان ساخت: نکته مهم دیگر در مورد حامد بهداد این است که در «نیمه شب اتفاق افتاد» او یک جوان افسرده و گوشه گیر و خجالتی است و با توجه به شخصیت پر انرژی و برونگرایش شاید هیچ کس توقع این نقش را از او نداشته باشد. اما من همواره دوست دارم بازیگران را در تجربه های متفاوتی استفاده کنم و قابلیت هایی تازه ایی از آنها را کشف کنم  و حامد بهداد به قدری خوب و کنترل شده بازی کرد که هیچ کس انتظارش را  نداشت.

قبل از فیلمبرداری «دندون طلا» پیش تولید اولیه مان را داشتیم

تینا پاکروان در ادامه در مقایسه نقش حامد بهداد در «نیمه شب اتفاق افتاد» با سریال «دندون طلا» گفت: ما قبل از فیلمبرداری «دندون طلا» پیش تولید اولیه مان را داشتیم. اولین باری که شنیدم حامد بهداد در سریال داوود میرباقری هم قرار ست بخواند کمی نگران شدم اما با توجه به اینکه تئاتر دنودن طلا را دیده بودم. وقتی جزییات نقش را فهمیدم نگرانی ام رفع شد. چون حامد بهداد در «دندون طلا» هم نقش برون گرا و پر شوری دارد  و این کاملا با شخصیتش در فیلم ما متفاوت است

هم غمگین می خواند و هم شاد
تینا پاکروان در پایان ضمن اشاره به بازی درخشان دیگر بازیگران فیلم از جمله گوهر خیراندیش، ستاره اسکندری، رویا نونهالی و آتیلا پسیانی درباره ترانه هایی که حامد بهداد در «نیمه شب اتفاق افتاد» می خواند گفت: هم غمگین می خواند و هم شاد و حتی گاهی در خلوتش آهنگ ها و ترانه هایی که برای نسل ما آشناست با خودش می خواند و به نظرم بازی های این فیلم از نقاط قوت آن خواهد بود.

نیمه شب اتفاق افتاد
نیمه شب اتفاق افتاد