1

خواننده تیتراژ برنامه رشیدپور همبازی مهناز افشار شد؛ در فیلمی با سوژه سرقت لپ تاپ بازیگر سینما!!!

سینماژورنال: مهناز افشار بازیگر زن سینما که اخیرا کمدی “نهنگ عنبر” را روی پرده داشت قصد بازی در درامی با رگه های معمایی دارد.

به گزارش سینماژورنال این درام “ربوده شده” نام دارد که توسط بیژن میرباقری کارگردانی که در تولید فیلم پرهزینه “محمد رسول ا..(ص)” کارگردان دوم کار بود ساخته می شود.

ماجرای سرقت لپ تاپ یک هنرپیشه
رفیق مشترک مجید مجیدی و میرباقری یعنی جواد نوروزبیگی تهیه کنندگی کار را برعهده دارد و داستان “ربوده شده” درباره یک هنرپیشه زن سینماست که دزدیده شدن لپ تاپش دردسرهای فراوانی را برایش رقم می زند.

حضور ترانه سرای همسر سابق کیمیایی در فیلم
نکته جالب درباره “ربوده شده” آن است که مطابق با اطلاعات ارائه شده در “تماشاگران امروز” روزبه بمانی ترانه سرای موسیقی پاپ هم در آن ایفای نقش خواهد کرد.

روزبه بمانی که آغاز فعالیت هنری خود را مدیون بهروز صفاریان است که شرایط حضور وی در موسیقی پاپ را فراهم کرد تجربه همکاری با خوانندگان مختلفی از موسیقی پاپ را داشته است؛
از سعید شهروز، علی لهراسبی، محسن چاووشی، کاوه یغمایی و محسن یگانه تا فرزاد فرزین، رضا صادقی، احسان خواجه امیری و خشایار اعتمادی.

بمانی تجربه همکاری با خوانندگان لوس آنجلسی را هم داشته است و از جمله با همسر سابق مسعود کیمیایی در تولید قطعه ای به نام “اعجاز” همکاری کرده است. بمانی با خواننده قطعه “سال 2000” نیز همکاریهایی داشته است.

تجربه ایفای نقش در یک تئاتر

بمانی که سابقه خواندن ترانه تیتراژ برنامه “شب شیشه ای” رضا رشیدپور را دارد سال قبل تجربه ایفای نقش در نمایشی با نام “کسی نیست همه داستانها را به یاد آورد” به کارگردانی رضا حداد را هم پشت سر گذاشت.

سروش صحت هم در کار هست

در کناز مهناز افشار و روزبه بمانی، سروش صحت هم در “ربوده شده” ایفای نقش خواهد کرد.