1

“خندوانه” سیاسی‌تر شد/درخواست آقازاده داغدار از مخاطبان “خندوانه”

سینماژورنال: ترکشهای اظهارنظر غریب و دور از انتظار یک هنرمنر کارتونیست به نام بزرگمهر حسین پور در مطرح کردن این درخواست از مخاطبانش که در مسابقه استندآپ کمدین برتر “خندوانه” به جای امین حیایی که در “قلاده های طلا” بازی کرده به امیرمهدی ژوله رای دهند همچنان ادامه دارد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال مهدی خزعلی فرزند آیت ا.. ابوالقاسم خزعلی که به تازگی درگذشته تازه ترین شخصیتی است که در این ماجرا ورود کرده است.

مهدی خزعلی که یکی از برادرانش به نام حسین -البته با نام مستعار سمیز زند” خواننده پاپ است و یک قطعه دوصدای را هم با حبیب محبیان خوانده، در واکنشی کاملا غیرمنتظره در صفحه اجتماعیش نوشته است: سوای از این که امیر مهدی ژوله نویسنده و خالق طنز است و رقیبش مجری آن…! و سوای برتری بی چون و چرای او در مسابقه….! من هرگز به هنرمندی که در خدمت دربار باشد رای نخواهم داد.

وی ادامه داده است: هنرمند باید در خدمت مردم و ارزش ها باشد و بس، هرگز اجازه ندهد که ارباب زر و زور و تزویر بر گردنش قلاده بیاندازند، حتی اگر آن قلاده از طلا باشد…!

اشاره مهدی خزعلی به مسابقه شکل گرفته در “خندوانه” در شرایطی است که او همین چند روز قبل پدرش را از دست داده و قاعدتا غم از دست دادن پدر، نباید مجالی را برای ورود به چنین حاشیه هایی برایش باقی گذاشته باشد…