1

خروجی پرسش برانگیز تازه ترین جلسه شورای صنفی نمایش⇐ثبت قرارداد اکران یک فیلم برای گروه زندگی+دستور به اکران پنج فیلم از همین هفته+تأخیر اکران «ماهورا» بخاطر امتداد اکران فیلم ارگانی «تنگه ابوقریب»!؟؟

سینماروزان: درحالی که پیشتر مقرر شده بود شش فیلم تازه از همین هفته در سینماها اکران شوند اما شورای صنفی نمایش فقط دستور به اکران پنج فیلم داد تا اکران فیلم “ماهورا” که پیشتر بنا بود از چهارم مهر روی پرده برود به تاخیر افتد و منتج از آن اکران فیلم ارگانی “تنگه ابوقریب” امتداد یابد؟!

بر این اساس «مغزهای کوچک زنگ‌زده» به کارگردانی هومن سیدی از چهارشنبه چهارم مهر در سرگروه آزادی، «سوفی و دیوانه» مهدی کرم‌پور در سرگروه کورش و «هشتگ» به کا گردانی رحیم بهبودی‌فر در گروه «زندگی» از همین تاریخ اکران خود را آغاز می‌کنند.

همچنین فیلم‌های «عرق سرد» سهیل بیرقی و «جاده قدیم» منیژه حکمت به ترتیب در سرگروه‌های «باغ کتاب» و «ایران» از همین چهارشنبه اکران می‌شوند.

شورای صنفی نمایش همچنین مقرر کرد فیلم سینمایی «میلیونر میامی/بی حساب» به کارگردانی مصطفی احمدی بعد از فیلم «آهوی پیشونی سفید 2» در گروه زندگی اکران شود.