1

حذف نگاه رعب‌آور بابک کریمی از “خانه دختر”+حذف دیالوگش خطاب به دختر/ اکران در گروه قدس انجام می‌شود

سینماژورنال: بالاخره حرف و حدیثها درباره “خانه دختر” درام معمایی شهرام شاه حسینی پایان یافت و این فیلم با حذف دو پلان پروانه نمایش گرفت.

هرچند پیشتر شنیده شده بود که حذفیات فیلم چهار مورد را شامل میشود اما محمد شایسته تهیه کننده فیلم در گفتگو با سینماژورنال این حذفیات را فقط دو مورد قلمداد کرد.

به گزارش سینماژورنال هر دو پلانی که حذف شده اند مرتبط هستند با بازیگری که نقش پدر داستان را بازی می کند.

به هنگام نمایش فیلم بسیاری از مخاطبان بازی بازیگر این نقش بابک کریمی در نقش پدری مرموز را که با چشمانش مخاطب را به وحشت وامیدارد ستوده بودند و وی را یکی از امیدهای سیمرغ بهترین بازیگر مکمل دانسته بودند.

با این حال حواشی عجیبی که برای “خانه دختر” رخ داد باعث شد فیلم از داوری کنار گذاشته شود و حتی بازیهای بازیگران آن هم دیده نشود.

حذف نگاه پدر به دختر+حذف یک دیالوگ

به گزارش سینماژورنال یکی از دو پلان حذف شده فیلم جایی است که پدر داستان با نگاهی ارعاب‌آور به دختر کوچک خود نگاه می کند و پلان دوم دیالوگی است که در بخش پایانی فیلم از جانب پدر به دختر گفته می شود.

“خانه دختر” با حذف این پلانها پروانه نمایش گرفته و پخش کننده آن که هدایت فیلم است علاقه فراوانی دارد که آن را در اکران دوم نوروزی و در یکی از گروههای سینمایی آزادی یا قدس روی پرده بفرستد.

اکران در گروه قدس

از آنجا که احتمالا “عصر یخبندان” هم در اکران دوم نوروز روی پرده میرود شانس “خانه دختر” برای در اختیار داشتن گروه سینمایی آزادی پایین است و به احتمال زیاد این فیلم در گروه سینمایی قدس روی پرده خواهد رفت البته این امر منوط به آن است که در اکران دوم نوروز سرگروهی از قدس گرفته نشود.

فیلمنامه پرویز شهبازی با بازی حامد بهداد

به گزارش سینماژورنال “خانه دختر” که فیلمنامه آن را پرویز شهبازی کارگردان آثاری چون “دربند” و “عیار14” نگاشته است از حضور بازیگرانی چون حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، باران کوثری و بابک کریمی سود می برد.

داستان این درام گزنده اجتماعی درباره دختری است که در آستانه ازدواج در معرض آزمون دوشیزگی قرار می گیرد و همین است که سرنوشتی تلخ و دردناک را برایش رقم می زند.