1

خالق “سیا ساکتی” یک مجموعه انیمیشن سه‌بُعدی تولید می‌کند+عکس

سینماژورنال: بهرام عظیمی انیمیشن ساز خلاق ایرانی که بیش از هر چیز به خاطر ساخت مجموعه انیمیشن آموزشی “سیاساکتی” و همچنین انیمیشن سینمایی بلند “تهران 1500” شهرت دارد قصد تولید یک مجموعه انیمیشن آموزشی تازه دارد.

به گزارش سینماژورنال عظیمی مجموعه انیمیشن “سالم و ناسالم” را برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید می کند.

موسسه آوای هنر سلامت به مدیرعاملی ابراهیم داروغه زاده مدیر اسبق موسسه رسانه‌های تصویری که سال گذشته از معاونت فرهنگی فارابی استعفا داده بود، سفارش تولید تولید مجموعه انیمیشن های “سالم و ناسالم” را به بهرام عظیمی داده است.

انیمیشن سه بُعدی پیشگیرانه

“سالم و ناسالم” نام یک مجموعه انیمیشن سه بعدی است که در هر قسمت آن به موضوعات مرتبط با سلامت می پردازد و در قالب ساختاری طنزگونه نکات بهداشتی را با رویکرد پیشگیرانه مطرح می کند.

این مجموعه انیمیشن که با نگاه آموزش و فرهنگ سازی به کودکان در حوزه سلامت تولید خواهد شد، قرار است از شبکه‌های مختلف سیما پخش شود.

موسسه آوای هنر سلامت، چندی پیش با هدف تهیه و تولید سریال ها و فیلم های تلویزیونی، ویدیویی، انیمیشن، کوتاه، بلند و مستند اعم از داستانی، آموزشی، صنعتی و تاریخی به منظور بالابردن سطح دانش و بینش عمومی در حوزه نظام سلامت توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مدیر عاملی ابراهیم داروغه زاده تاسیس شد.

سالم و ناسالم
سالم و ناسالم