1

حوزه قرارداد خرید رایت خانگی «اکسیدان» را هم لغو کرد⇐اما در شب عیدفطر هم این کمدی به سانسهای فوق‌العاده رسید/سینما آفریقا از روز عید فطر فول سانس «اکسیدان» پخش می‌کند+افزایش سالن در شهرستانها

سینماروزان: تحریم نمایش کمدی “اکسیدان” در سینماهای حوزه هنری همچنان ادامه دارد و عجیب تر آن که بعد از افشای ماجرای خرید رایت ویدیویی فیلم توسط حوزه، این نهاد قرارداد خرید رایت خانگی فیلم را هم که از طریق موسسه هنرهای تصویری سوره از شرکتهای زیرمجموعه اش منعقد شده بود، لغو کرد.

به گزارش سینماروزان تا این لحظه هیچ تیزر تلویزیونی از “اکسیدان” هم روی آنتن نرفته و فیلم با حداقل تبلیغات محیطی روبروست اما اطلاع رسانی مجازی و البته زمینه مفرح فیلم باعث شده که اقبال مخاطبان به آن فوق العاده باشد.

استقبال از “اکسیدان” که از روز اول به تخصیص سانسهای فوق العاده برای فیلم در پردیسها و سینماهای مختلف منجر شده بود در شب عیدفطر هم ادامه دارد و امشب نیز پردیسهای مختلف از کورش و چارسو گرفته تا ملت و اریکه و زندگی و سمرقند مواجهند با اقبال مخاطبان و ایجاد سانسهای فوق العاده.

موسسه رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی علاوه بر تهران “اکسیدان” را در 50 شهرستان روی پرده فرستاده است.

حجم سینماهای شهرستان در روزهای آینده افزایش خواهد یافت و البته از فردا سینما آفریقا که به لحاظ گنجایش یکی از بزرگترین سینماهای پایتخت است نیز فیلم را به صورت فول سانس روی پرده خواهد فرستاد.