1

حمید فرخ نژاد در اکران مردمی «اکسیدان» هم از خجالت حوزه درآمد و هم خانه سینما را به باد انتقاد گرفت+فیلم⇐برخی حکومت مستقل تشکیل داده اند و هر چه میخواهند میکنند!/نمیدانم خانه سینما اصلا برای چه وجود دارد

سینماروزان: انتقاد از انفعال خانه سینما در بزنگاههایی که بدنه صنف دچار مشکل میشود مدتهاست ادامه دارد و حلقه بالادستی خانه سینما هم در گفتگوها یا نشستهایی که دارند هیچ توجیه منطقی برای این انفعال ارائه نمیدهند جز ادعای رایزنیهای درخفا برای حل مشکل؛ احتمالا برای آن که ریا نشود!!!

به گزارش سینماروزان حمید فرخ نژاد که چند هفته قبل و بخاطر بی تفاوتی خانه سینما به قاچاق “گشت2” زبان به گلایه گشوده بود حضور در اکران مردمی “اکسیدان” در سینما اریکه را مجالی کرد برای انتقاد دوباره از خانه سینما.

فرخ نژاد البته سخنانش را با نقد حوزه هنری آغاز کرد که فیلمهای مجوزداری مانند “اکسیدان” و “مادر قلب اتمی” را توقیف کرده. فرخ نژاد گفت: “اکسیدان” علیرغم عبور از هفت خوان مجوز ارشاد مورد بی مهری کسانیست که برای خود حکومت مستقل تشکیل داده اند و هر چه میخواهند میکنند.

این بازیگر با اشاره به انفعال خانه سینما در قبال توقیف فیلمها توسط حوزه ادامه داد: متاسفانه خانه سینمایی که داریم ویران است و جایی که باید اعلان نظر کند اصلا نیست و نمی دانم اصلا برای چه وجود دارد.

وی افزود: خانه سینما ما را برای حضور در مراسم و شوآف میخواهد و وقتی اعضای صنف به مشکل میخورند خبری از خانه سینما نیست.

برای دیدن فیلم انتقادات فرخ نژاد اینجا را ببینید.