1

حمله یک بازیگر تبلیغاتی به نیوشا ضیغمی و مهراب قاسم‌خانی و حمایت از گلزار و آرمان!+طرح ادعاهایی درباره دستمزد تبلیغاتی سلبریتی‌ها

سینماروزان: در چند ماه اخیر فعالیت سلبریتی‌های سینما در حیطه تبلیغات تجاری بیشتر شده و از گوشه و کنار ارقام مختلفی به‌عنوان مبلغ دستمزد این سلبریتی‌ها، شنیده می‌شود؛ ارقامی که گلایه‌های فعالان قدیمی تیزرهای تجاری را به دنبال دارد.

به گزارش سینماروزان الناز آبشاری ازجمله بازیگران تیزرهای تجاری درباره سطح دستمردهای بازیگران تیزرها به صبح‌نو گفت: دستمزد بازیگر تیزرهای تبلیغاتی نهایتا در بهترین حالت برای هر کار تا یک میلیون و پانصد هزارتومان است ولی نمی‌توان درآمد مشخصی تعیین کرد. ممکن است در یک ماه فقط یک کار باشد و ممکن است چندین سفارش کار. الان تعداد بازیگرها زیاد شده است. یکی از دلایل‌ آن این است که بتوانند با هرقیمتی که دل ایشان می‌خواهد بازیگر استفاده کنند.

این بازیگر تیزر ادامه داد: یکی از دلایل دیگر تیزرسازان برای تغییر مدام بازیگر این است که چهره بازیگر برای مخاطب تکراری می‌شود،  اما جالب است خانم نیوشا ضیغمی کالسکه بچه تبلیغ می‌کند، مدتی بعد نوشابه انرژی‌زا و حالا فرش تبلیغ می‌کند؛ این بی‌احترامی به همکاران من است!!

به گزارش سینماروزان الناز آبشاری که بیش از هر چیز به‌خاطر بازی در تیزر لوسیون موی ب. شناخته می‌شود درباره دستمزد سلبریتی‌هایی که وارد کار تبلیغات شده‌اند، ادعا کرد: سلبریتی‌ها امروز از حدود 300میلیون تومان تا چندین میلیارد تومان دستمزد دریافت می‌کنند. دونفر از سلبریتی‌ها که برادرند به جز مبلغ قرارداد، درصدی از فروش سالانه آن محصول را هم دریافت می‌کردند.

آبشاری افزود: چندی پیش آقای مهراب قاسم‌خانی بازیگران تیزرهای تبلیغاتی را مسخره کرده بود اما همسر خودش(شقایق دهقان) برای یک نوشابه آگهی بازی کرد. پس نباید همکاران من که با مقدار زیادی محدودیت کار می‌کنند را مسخره کنند. اگر کمی آستین لباس ما بیرون باشد، تیزرمان کد پخش نمی‌گیرد. ما باید لباسی بپوشیم که چندسایز بزرگ‌تر از خودمان باشد که مجوز پخش بگیریم.

الناز آبشاری خاطرنشان ساخت: از این ناراحتم که چرا وقتی ما چندین سال است که درحال کار هستیم و امروز کمی هم شناخته شده‌ایم، باید رقمی زیر یک میلیون بگیریم ولی سلبریتی‌ها چندصد میلیون یا بعضا  چند میلیارد تومان بگیرند.

این بازیگر تیزر گفت: به نظرم به جز محمدرضا گلزار و امیرحسین آرمان که مناسب مدلینگ هستند، تعداد زیادی بازیگر نداریم که مناسب این کار باشند. حالا همکاران من که سال‌هاست محدودیت‌های کار در تلویزیون و قوانین آن را حتی در صفحات مجازی خودشان رعایت کرده‌اند باید با این شرایط مواجه باشند اما برخی  سلبریتی‌هایی که حاضر نیستند در تلویزیون کار کنند و انواع عکس‌های آن‌چنانی را در صفحات خودشان می‌گذارند در تیزرها حاضر می‌شوند. جالب است بعضی از تهیه‌کنندگان را از کافه انتخاب می‌کنند، دو روز بعد هم طرف کشف حجاب می‌کند و به ترکیه می‌رود.

مهراب+قاسم‌خانی+الناز+آبشاری+نیوشا+ضیغمی
مهراب+قاسم‌خانی+الناز+آبشاری+نیوشا+ضیغمی