1

حمله یک آقازاده به «مصادره» با استفاده از واژه «کثافت»!!⇔نکته: این آقازاده، مدیر شبکه کودک است!/آرزو: امیدواریم این آقازاده، با این ادبیات به فکر تأمین محتوا برای کودکان این کشور نباشد

سینماروزان: اینکه هر شخصیتی ورای وجهه حقوقی خود بتوان نقد و نظر و آرای خود را درباره محصولات فرهنگی بی ممیزی ارائه کند منطقی است اما اینکه این ابرازنظر به چنان افراطی دچار شود که از لفظ «کثافت» در حمله به فیلمی استفاده شود که مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور را دارد عجیب است!

به گزارش سینماروزان محمد سرشار آقازاده محمدرضا سرشار از فعالان فرهنگی منسوب به جریان اصولگرایی که یحتمل به واسطه تواناییهای شان(!) به مدیری شبکه کودک رسیده در یکی از تازه ترین متنهای اجتماعی خود نوشت: خبر خوب اول اردیبهشت، ده میلیاردی شدن دو فیلم راهبردی سینمای ایران، «به وقت شام» و «لاتاری» است. در کنار این دو غول فروش، سه میلیاردی شدن «فیلشاه» را هم نباید از یاد برد و البته روسیاهی این بیست و سه میلیارد برای «مصادره» و سازندگانش بماند که به اسم انقلاب، هر کثافتی را به خورد مردم دادند. امیدوارم به زودی «تنگه ابوقریب»(البته ابوغریب نگارش صحیحتر است) هم از سازمان هنری-رسانه ای اوج اکران شود و شادی امسالمان در سینما بیشتر گردد.

اینکه یک آقازاده بتواند به ابرازنظر بپردازد خیلی هم خوب است اما ادبیاتی که از مدیر شبکه کودک انتظار میرود چنین است؟ اینکه این آقازاده می‌خواهد ابراز ارادت خود را به یک ارگان و محصولات ارگانی با صدای بلند اعلام کند خیلی هم خوب است اما اینکه در نوشابه باز کردن برای این ارگان، محصولی دیگر را که اتفاقا آمار فروشش از فیلمهای مطلوب شان بیشتر بوده با واژگان رکیک خطاب قرار دهند منطقی نیست.

حتی اگر برای مجوزهای وزارتخانه ای با پسوند اسلامی ارزش قائل نیستید، برای مخاطبانی که از «قصه ظهر جمعه» پدرتان خاطره دارند ارزش قائل باشید. بخشی از آن مخاطبان همینها هستنید که با تماشای محصولی به زعم شما «کثافت»، کاری کرده‌اند که از ابتدای اکران نوروز، میان فروش این فیلم با محصولات ارگانی-درصدی مطلوب شما اختلافی میلیاردی وجود داشته باشد.

آقازاده عزیز! امیدواریم با این دست فرمان به مدیریت شبکه کودک و تولید محتوا برای کودکان این سرزمین نپردازید که همین تتمه مخاطبان رسانه ملی را از دست ندهیم.

پی نوشت: یعنی این آقازاده مدیر هنوز نمیداند «ابوقریب» منطقه ای در ایلام ایران و «ابوغریب» زندانی در عراق است؟؟

متن اجتماعی محمد سرشار
متن اجتماعی محمد سرشار