1

حمایت “کیهان” از احسان علیخانی

سینماژورنال: هرچند احسان علیخانی و “ماه عسل”اش در روزهای اخیر به واسطه طعنه های رضا جاودانی و برنامه “جام پانزدهم” به خاطر کشدار بودن بیش از حد برنامه در کانون توجه قرار گرفته است(اینجا را بخوانید) اما روزنامه اصولگرای “کیهان” در شماره پنجشنبه دهم تیرماه خود از علیخانی و “ماه عسل”اش به نیکی یاد کرده است.

به گزارش سینماژورنال کیهان با انتخاب تیتر “درخشش ماه عسل” به تحسین یکی از برنامه های اخیر “ماه عسل” پرداخته که در آن بازماندگانی از فاجعه منا در برنامه حضور داشتند.

متن گزارش تحسین آمیز “کیهان” را بخوانید:

درخشش «ماه عسل»

برنامه «ماه عسل» در قسمت بیست و یکم خود به فاجعه منا پرداخت. در این قسمت از برنامه، تعدادی از اعضای خانواده‌های کشته شدگان این فاجعه حضور یافتند و صحبت کردند.
احسان علیخانی مجری برنامه «ماه عسل» هم در این برنامه خطاب به حکام آل‌سعود گفت: «شما نمی‌توانید ما را بخرید. اگر قرار باشد عزت حجاج ما را زیر سؤال ببرید هرگز زیربار نخواهیم رفت. باید تضمینی برای امنیت جانی و سلامت مسافران ما را بدهید.»
او همچنین در بخش دیگری از این برنامه اظهار داشت: ملت ما خشمگین بودند و این خشم سابقه دارد چون ما سالهاست که با دولت سعودی مسئله داریم. ما توانستیم آنها را در دنیا محکوم کنیم اما شکلی که با سفارت عربستان سعودی برخورد شد باعث شد آنها با خرج کردن دلارهای هنگفت رسانه‌های دنیا را بخرند. شایان ذکر است دو تن از میهمانان فاجعه منا، مادر و دختر اهل تسنن که مجروح شده بودند و در این برنامه مواضع و اقدامات رهبری معظم انقلاب در آن روزهای پرالتهاب را تشریح کردند.