1

حمایت یک فیلمساز آمریکایی از اعلام آمادگی احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری۹۶!!!+عکس

سینماژورنال: هرچند هنوز نزدیک به دو سال تا انتخابات ریاست جمهوری زمان باقیست اما از همین حالا گمانه زنیهای سیاسیون درباره وضعیت انتخابات آینده آغاز شده است.

به گزارش سینماژورنال این گمانه زنیها فضایی را هم فراهم کرده تا طنزپردازان کشور نیز سوژه خوبی برای طراحی مطالب شان داشته باشند.

روزنامه “قانون” امروز چهارشنبه 25 شهریورماه مطلب اصلی ویژه نامه طنز خود را به اعلام آمادگی محمود احمدی نژاد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اختصاص داده است.

در این مطلب بیانیه حمایت تعدادی از طنزپردازان کشور از حضور احمدی نژاد به عنوان کاندیدای انتخابات دو سال آینده، رسانه ای(!) شده است.

وودی آلن اینجا چه می کند؟

نکته اما اینجاست که در میان تصاویر طنزپردازان مختلف کشور، تصویر “وودی آلن” فیلمساز آمریکایی و صاحب آثاری چون “آنی هال”، “امتیاز نهایی” و “نیمه شب در پاریس” که آخرین ساخته اش “مرد غیرمنطقی” بوده هم به چشم می خورد!!!

در متن این مطلب آمده است:

در پی اعلام آمادگی آقای دکتر احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ جمعی از طنزنویسان مستقل کشور با ارائه بیانه ای حمایت خود را از این حرکت ابراز کردند.
در این بیانیه آمده است:
حقیقتا حضور پر رنگ تر دکتر احمدی نژاد و اطرافیان‌شان در کشور، بستر مناسبی برای افزایش نشاط عمومی کشور ایجاد کرده و موجب  رونق فضای کسب و کار طنزپردازان خواهد شد.

اعلام آمادگی طنزپردازان از کاندیداتوری احمدی نژاد
اعلام آمادگی طنزپردازان از کاندیداتوری احمدی نژاد/تصویر وودی آلن با باکس قرمزرنگ مشخص شده