1

حضور ۱۰۰ نفره مخاطبان در استودیوی نوروزی “خندوانه”

سینماژورنال: رامبد جوان که با ساخت سری اول “خندوانه” استاندارد برنامه سازی از نوع طنزش را در تلویزیون بالا برده بود حالا با سری نوروزی “خندوانه” روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سینماژورنال کار ساخت دکور و تجهیزات استودیوی محل ضبط تصاویر سری جدید در منطقه ای حوالی بلوار ارتش در حال انجام است و از هفته آینده نیز کار ضبط آغاز خواهد شد.

100 تماشاگر در استودیو حضور خواهند داشت

دکور جدید “خندوانه” را پیمان قانع طراحی و به مرحله اجرا گذاشته است و آن طور که “بانی فیلم” گزارش داده در دکور جدید 100 نفر تماشاگر امکان حضور در استودیو را خواهند داشت که در مقایسه با استودیوی قبلی بیش از دو برابر خواهد بود.

گروه در فضای مجازی اعلام کرده‌اند که علاقه‌مندان به حضور در استودیو ثبت نام کنند تا پس از انجام تست، شرایط همکاری با آنان فراهم شود. دکور جدید همچنان از المان هندوانه بهره گرفته و رنگ غالب در آن قرمز است.

شش ماه زمان برای تصویربرداری
طبق برنامه‌ریزی‌ها، تصویربرداری سري جدید این برنامه حدود شش ماه به طول خواهد انجامید.

به گزارش سینماژورنال پخش نوروزی کار در شبکه “نسیم” از زمان تحویل سال آغاز خواهد شد و در طول ایام عید به جز ایام شهادت، ادامه خواهد داشت.

در این سری نیما شعبان‌نژاد هم در قالب کاراکتر نيما کنار جوان خواهد بود و از چهره‌های جدیدی نیز در کنار تعدادی از کمدین‌های قبلی برای اجرای استندآپ کمدی دعوت خواهد شد.