1

حضور یک روزنامه‌نگار سینمایی در عرصه نشر با «چرا شکست می‌خورید؟»⇔کتابی درباره قراردادهایی که نجات‌تان می‌دهد

سینماروزان: صوفیا نصراللهی از روزنامه نگاران باسابقه سینمایی که سالهاست به عنوان منتقد سينما و مترجم حوزه فرهنگ فعاليت مي‌كند به تازگی با ترجمه کتاب «چرا شکست می‌خورید؟» به بازار نشر آمده است.

کتاب «چرا شکست می‌خورید؟» با عنوان کامل «چرا کسب و کارها زمین می‌خورند و چگونه می‌توان آنها را احیاء کرد؟» جدیدترین محصول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران است که توسط انتشارات کارآفرین به بازار آمده است.

آنا فالتن و مایکل دریسن، نویسندگان کتاب «چرا شکست می‌خورید؟» از مشاوران ارشد مالی شرکت‌های بزرگ و همچنین مدرس در مدرسه بازرگانی کاس هستند. آنها در این کتاب که توسط اکونومیست، مهم‌ترین قطب نشر مطالب اقتصادی منتشر شده روی یکی از پدیده‌های معاملات در هزاره سوم تمرکز کرده‌اند: مالکیت و ادغام(M&A). وجود بحران‌های اقتصادی، رفتن اقتصاد به سمت بخش خصوصی و خیلی از شرایطی که در قرن بیست‌ویکم به وجود آمد باعث شده که حالا مالکیت و ادغام به عنوان یکی از کارآمدترین روش‌ها برای بقا و سوددهی شرکت‌ها در معرض توجه بیشتری قرار بگیرد.

مخاطب کتاب «چرا شکست می‌خورید؟» هم مدیران شرکت‌ها، مشاوران اقتصادی و مالی و صاحبان کسب و کار هستند و هم دانشجویان رشته بازرگانی و اقتصاد و مدیریت. اما به جز آن شوخ‌طبعی، نثر روان و مثال‌های متعدد کتاب باعث می‌شود مخاطبانی که فقط علاقمند این حوزه هستند هم از خواندنش لذت ببرند.

دوست داريد درباره خانواده گليزر كه باشگاه منچستر يونايتد را خريد و پشت پرده نقش الكس فرگوسن در آن معامله بدانيد؟برايتان جالب نيست كه شركت كامپيوتري HP چطور در معاملاتش چندين بار شكست خورده است؟ مي‌دانيد كمپاني مشهور توليد شيريني و آب‌نبات كدبري رابطه‌اش با كرافت چطور است؟قصه همه اين شركت‌ها توسط نويسندگان اكونوميست در اين كتاب آمده است.

 هم اکنون می‌توانید اين كتاب را به قیمت  31هزار تومان از کتابفروشی‌های سرتاسر کشور خریداری کنید یا برای سفارش آن یا برای سفارش آن با شماره6693323 یا 1866 تماس بگیرید.

چرا شکست میخورید؟
چرا شکست میخورید؟