1

حسرت بازیگر “مارمولک” بر نقشی که عرب‌نیا بازی کرد+عکس

سینماروزان: بازیگر کمدی “مارمولک” از حسرتش برای عدم ایفای نقشی گفت که فریبرز عرب‌نیا، آن را ایفا کرد.

به گزارش سینماروزان بهرام ابراهیمی بازیگر کاراکتر “مجاور/زندانبان” در کمدی “مارمولک” به خبرگزاری تسنیم گفت: مردم اول که مرا می‌بینند می‌گویند “مارمولک” و آن نقش رئیس زندان؛ آقای مجاور. بعد آرام‌آرام بیشتر یادشان می‌آید و به سراغ دیگر نقش‌ها و سریال‌هایمان هم می‌روند.

ابراهیمی ادامه داد: خاطره‌ای بعد از اکران فیلم “مارمولک” دارم که ماشین گشتِ پلیس جلوی مرا گرفت و آن دیالوگِ معروف رئیس زندان که کاراکتر من در این فیلم سینمایی بود را تکرار کرد: “بفرستینش انفرادی!”. البته این اتفاق به شکل‌های دیگر تکرار شد.

این بازیگر باتجربه گفت: من خودم را فرزند تلویزیون می‌دانم و بسیار به این رسانه علاقه‌مندم. به جای دلخوری، دغدغه‌مندم و دوست دارم مردم بیشتر تلویزیون ببینند تا ماهواره! احساس اهانت می‌کنم وقتی می‌بینم و یا می‌شنوم سریال‌های دستِ چندم ترکیه‌ای را به سریال‌های ما ترجیح می‌دهند. حس می‌کنم به من توهین می‌کنند؛ از طرفی هم حق می‌دهم تعداد سریال‌های حوصله‌برِ ما زیاد شده است.

به گزارش سینماروزان بهرام ابراهیمی درباره حسرت‌های هنریش گفت: در تلویزیون چیزی به ذهنم نمی‌رسد اما دلم می‌خواست چمران را در “چ” بازی می‌کردم که فریبرز عرب‌نیا این نقش را ایفا کرد.البته قرار بود در سریال “مختارنامه” هم بازی کنم که قسمت نشد و مختار هم نصیب عرب‌نیا شد که خیلی خوب این نقش را بازی کرد. دوست دارم تله‌تئاتر دوباره در تلویزیون رونق پیدا کند اگر بدانم این رویه جدی می‌شود حتماً طرح‌های زیادی دارم که در اختیار تلویزیونی‌ها قرار بدهم.

 

بهرام ابراهیمی+مارمولک+چ
بهرام ابراهیمی+مارمولک+چ+فریبرز+عرب‌نیا