1

حرکت هوشمندانه “روزهای بیقراری۲” در نفی قمار و برخلاف جهت محصولات مروج بخت آزمایی!!

سینماروزان/علی مصیری(مخاطب رسانه): “روزهای بیقراری2” از جمله معدود مجموعه های ملودرام ماههای اخیر تلویزیون بوده که میکوشد به گونه ای خلاف رویه موجود در محصولات تلویزیون مخاطب جلب کند.

در ماههای گذشته آن قدر غلبه سرگرم کنندگی با ضرب و زور محصولات یادآور بلیتهای بخت آزمایی بالا بود که عالی ترین مقام مملکتی را به واکنش واداشت.

در این میان “روزهای بیقراری2” به جای پیمودن چنین مسیر سهل الوصولی کوشیده سرگرم کنندگی را با ابزار داستانگویی در بستر ارزشهای خانوادگی پیدا کند.

برای همین است که کاراکترهای مختلف سریال که بازیگرانی همچون سارا صوفیانی، افسانه بایگان، حمیدرضا آذرنگ و مجید واشقانی ایفایشان کرده اند بجای آن که یادآور مجریان سطحی نگر مسابقات قمارگونه باشند، کاملا شبیه به آدمهایی هستند که در اجتماع پیرامونی فراوان یافت میشوند.

“روزهای بیقراری2” به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی محصولیست که نهاد خانواده ایرانی را آن گونه که شایسته است بازنمایی میکند و مسیری را پیش روی مخاطب می گشاید که با لذت وافر به تماشای ارزشهایی بنشیند که در تمام ادوار نیاز جامعه امروز ماست.

مخاطب خسته از شیادیهای قمارگونه ای- که فتوای حرام مراجع را نیز به دنبال داشته- بیش از اینها نیازمند سریالهایی مانند “روزهای بیقراری” است که با تأکید بر ارزشهای کار و کمک به تولید بجای دلالی بکوشند مخاطب را به تدریج به سمت و سوی کار برای همنوع وادارند.