1

حذف “دودکش۲” از کنداکتور پخش نوروزی/جایگزینی سریال کارگردان “دردسرهای عظیم”!

سینماژورنال: صداوسیما در اقدامی که کمتر سابقه داشته است، در فاصله چند روز مانده به پایان سال، شبکه‌ پخش‌کننده‌ برخی سریال‌های نوروزی را جابه‌جا، یکی از سریال‌ها را حذف و سریالی جدید را جایگزین کرد.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “ایسنا” بر اساس تصمیم جدید مسوولان صداوسیما، سری دوم از مجموعه «دودکش» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که با عناوینی چون «فروشگاه بزرگ» و «پادری» هم معرفی شد، در نهایت از آنتن تلویزیون حذف شد. این سریال قرار بود از شبکه اول سیما پخش شود.

این در حالی است که تلویزیون و شبکه اول پیشتر رسما از «دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی به عنوان سریال نوروزی نام برده بودند.

“بیمار استاندارد” روی آنتن شبکه 1

بنابراین گزارش، با حذف دودکش، سریال «بیمار استاندارد» ساخته سعید آقاخانی جایگزین آن در شبکه یک شد. بیمار استاندارد پیشتر گزینه پخش از شبکه سه سیما بود.

“قرعه” در شبکه 3

همچنین سریال «قرعه» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد سازنده “دردسرهای عظیم” که در اخبار رسمی از شانس کمتری در بین دیگر سریال‌ها برای پخش نوروزی برخوردار بود، در دقیقه نود به عنوان جایگزین سریال «بیمار استاندارد» در شبکه سه معرفی شد. پیش از این اعلام شده بود که قرعه قرار است از شبکه پنج سیما به روی آنتن برود‌.

“زعفرانی” از شبکه 2

بنا براین گزارش، مجموعه «زعفرانی» تنها سریالی است که با جابه‌جایی همراه نبوده و به نظر می‌رسد پخش آن از شبکه دو سیما قطعی باشد.