1

“جیگر” به تئاتر شهر می‌رود+عکس

سینماژورنال: عروسکهای مجموعه “کلاه قرمزی” فارغ از هویتی که به واسطه این برنامه کسب کرده اند این مزیت را داشته اند که عروسک گردانها و صداپیشگان خود را نیز در کانون توجه مخاطبان قرار دهند.

به گزارش سینماژورنال محمد بحرانی، کاظم سیاحی و بهادر مالکی از جمله صداپیشگان این مجموعه بودند که هرچند پیش از این مجموعه هم تجربه فعالیتهای هنری داشتند اما بعد از این مجومعه وقتی به صورت انفرادی وارد بازیگری یا صداپیشگی شدند بیش از قبل در مورد توجه قرار گرفتند.

بحرانی، سیاحی و مالکی ابتدا در کنار هم در کمدی “طبقه حساس” کمال تبریزی ایفای نقش کردند و به دنبال آن نیز تک تک در کارهای مختلف مانند “شهر موشها2″، “نزدیکتر”، “کوچه مروارید” و “خندوانه” به ایفای نقش یا صداپیشگی پرداختند.

کاظم سیاحی که در “کلاه قرمزی” صداپیشگی کاراکتر “جیگر” را برعهده داشته است از هفته آینده با نمایشی به نام “موش توی پیت حلبی” به تئاتر شهر و سالن سایه می آید.

جیگر در کنار روزنامه نگار-بازیگر

سیاحی در این نمایش در کنار سیما تیرانداز، غزاله جزایری، لیلی جنیدی، فریبا خادمی، علی دستانپور و رضا سخایی ایفای نقش می کند. ضمن اینکه لیلی فرهادپور روزنامه نگاری که اخیرا درام “دوران عاشقی” را روی پرده داشت نیز در این نمایش ایفای نقش خواهد کرد.

نویسنده “موش توی پیت حلبی” نوشین تبریزی بوده و کارگردانی آن را سیدعلی هاشمی برعهده دارد. درونمایه نمایش تلخ است و داستان در خانه ای مشابه خانه های قمرخانم روایت می شود.

این نمایش از 26 مهر تا اول آذر هر شب رأس ساعت 19.30 در تالار سایه تئاترشهر روی صحنه می رود.

موش توی پیت حلبی
کاظم سیاحی در کنار سیما تیرانداز و رضا سخایی در حال تمرین “موش توی پیت حلبی”

 

موش تو پیت حلبی
موش توی پیت حلبی
موش توی پیت حلبی
لیلی فرهادپور و غزاله جزایری در تمرین “موش توی پیت حلبی”