1

“جمعه ایرانی” اینترنتی می‌شود

سینماژورنال: تعطیلی برنامه رادیویی “جمعه ایرانی” که میراثی بود بر برنامه محبوب “صبح جمعه با شما” شگفتی بسیاری از مخاطبانی را به دنبال داشت که سالها صبحهای جمعه خود را با این برنامه سر می کردند.

به گزارش سینماژورنال اصغر سمسارزاده بازیگری که از جمله اعضای ثابت این برنامه بود با گلایه از سیاستهای مدیران تازه رادیو در حذف این برنامه از اینترنتی شدن آن خبر داد.

این روزها خیلی ها را بیرون می کنند

اصغر سمسارزاده با اشاره به سلیقه گرایی در رسانه ملی به “مهر” گفت: بعد از تعطیل شدن «جمعه ایرانی» فعالیتی در تلویزیون و رادیو نداشتم و چیزی که این روزها مشاهده می کنم اینکه خیلی ها را بیرون می کنند البته این از روی قصد خاصی نیست و می توان گفت به خاطر سلیقه است.

مدیر جدید رادیو یک برنامه با قدمت 70 ساله را قطع کرد

وی افزود: آقای سرافراز که آمد خانم نسرین آبروانی را به عنوان معاون صدا برای رادیو انتخاب کرد و ایشان یک برنامه با قدمت ۷۰ ساله را قطع کرد. «جمعه ایرانی» برنامه ای بود که خیلی ها به خاطر آن رادیو گوش می دادند اما نفهمیدیم به چه دلیل یکباره قطع شد.

در تدارکیم تا این برنامه را روی اینترنت بارگذاری کنیم

این بازیگر ادامه داد: البته ما هم بیکار ننشستیم و در تدارکیم تا این برنامه را روی اینترنت بارگذاری کنیم. با این کار هم دین مان را ادا می کنیم هم اینکه حرفه ما این است و کار دیگری بلد نیستیم.

چرا پورمحمدی کاری انجام نمی دهد؟

سمسارزاده با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی افراد زیادی را به رونق تلویزیون امیدوار کرده بود، گفت: این روزها فردی به نام علی اصغر پورمحمدی معاون سیما شده است که همه امیدشان به او بود اما چرا کاری انجام نمی دهد؟ نمی دانم شاید چون تنهایی کاری از دستش بر نمی آید.