1

جمال ساداتیان که بعد از حذف پیمان معادی، تهیه‌کنندگی «متری شش و نیم»سعید روستایی را برعهده گرفته اظهار داشت⇐بازنویسی انجام شده اما به جشنواره نمی‌رسیم

سینماروزان: بعد از علاقه شورایعالی تهیه کنندگان برای جلوگیری از ورود تهیه کنندگان جوان به سینما که منجر به عدم صدور پروانه ساخت «متری شش ونیم»سعید روستایی به تهیه کنندگی پیمان معادی شد این جمال ساداتیان بود که به عنوان تهیه کننده این پروژه معرفی شد.

به گزارش سینماروزان ساداتیان که به دنبال راه اندازی پردیس مگاپارس از متعلقات صندوق ذخیره فرهنگیان در شرق تهران هم هست با اشاره به فیلمنامه «متری شش و نیم» که قرار است توسط سعید روستایی ساخته شود به «مهر» گفت: فیلمنامه این پروژه سینمایی دوباره بازنویسی شده است و طی هفته آینده باز هم برای دریافت پروانه ساخت اقدام می کنیم. امیدوارم با بازنویسی صورت گرفته پروانه ساخت آن صادر شود چون «متری شش و نیم» یک فیلمنامه بسیار خوب دارد و بی شک تبدیل به یک فیلم بسیار خوب می‌شود.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: ما تمام تلاش خود را می کنیم تا این پروژه سینمایی در بهترین شرایط ساخته شود. اگر پروسه تولید «متری شش و نیم» در بهترین شرایط آغاز شود، باز هم فیلم برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده نمی شود.