1

جزییات حضور رضا عطاران در برنامه تلویزیونی ژیلا صادقی+عکس

سینماژورنال: رضا عطاران بازیگر پولساز ایرانی که اخیرا بازی در یک نقش جدی در “آب نبات چوبی” حسین فرحبخش را پشت سر گذاشت، این روزها مشغول فیلمبرداری تازه ترین تجدبه کارگردانی اش “دراکولا” است.

به گزارش سینماژورنال  به  جز اینها عطاران یک کمدی با نام “من سالوادور نیستم” را هم آماده اکران دارد.

عطاران هرچند بخاطر حواشی ایجاد شده در جریان پخش آخرین سریالش “بزنگاه” چند سالی می شود که در تلویزیون دیده نشده اما در نمای آغازین “من سالوادور نیستم” عطاران در رسانه ملی دیده می شود!!!

در این نما عطاران را در استودیوی برنامه ای تلویزیونی با نام “سیمای زندگی” می بینیم.

یک زوج امانتدار
عطاران و یکتا ناصر در “من سالوادور نیستم” نقش زوجی را بازی می کنند که بعد از پیدا کردن مبلغ هنگفتی پول، بی کمترین چشمداشتی آن را به صاحبش بازگردانده اند و به همین دلیل به عنوان الگوهایی از درستکاری به یک برنامه روتین تلویزیونی دعوت شده اند.

در این سکانس فیلم ژیلا صادقی در نقش خودش یعنی یک مجری تلویزیونی ظاهر شده است!

تماس آژانس مسافرتی شرایط را عوض می کند…
حضور در این برنامه تلویزیونی آن قدر برای این زوج جذاب است که فیلم حضورشان را ضبط کرده اند و مرتب و به بهانه های مختلف آن را تماشا می کنند تا اینکه تماسی تلفنی از سوی یک آژانس هواپیمایی زندگی آنها را دستخوش اتفاقاتی تازه می کند…

رضا عطاران، یکتا ناصر و ژیلا صادقی در نمای ابتدایی "من سالوادور نیستم"
رضا عطاران، یکتا ناصر و ژیلا صادقی در نمای ابتدایی “من سالوادور نیستم”

ریوالدو هم در گروه بازیگران است
“من سالوادور نیستم” را منوچهر هادی کارگردانی کرده و امیر پروین حسینی و منصور سهراب پور تهیه کنندگی آن را برعهده داشته اند.

مهدی محرابی و سوگل محرابی دیگر بازیگران ایرانی اثر هستند، کارول ویدوتی و بری فیوکا نیز بازیگران برزیلی فیلم هستند؛ ضمن اینکه “ریوالدو” ستاره سابق فوتبال برزیل هم در نماهایی از فیلم حضور داشته است.

پخش “من سالوادور نیستم” به رسانه فیلمسازان مولود به مدیریت حبیب اسماعیلی واگذار شده و فیلم به زودی روی پرده خواهد رفت.