1

جدال معاون نظارت دولت دوم احمدی‌نژاد با یک بیماری مهلک

سینماروزان: علیرضا سجادپور که در دولت دوم محمود احمدی نژاد به عنوان معاون نظارت فعالیت میکرد و حین حضورش در این منصب پای مجوز نمایش بسیاری از آثار مغضوب تندروها و از جمله «من مادر هستم»، «زندگی خصوصی»، «بیخود و بی جهت»، «گشت ارشاد» و «پل چوبی» ایستاد و شرایط اکران آنها را علیرغم تحریمهای حوزه هنری فراهم نمود این روزها با بیماری مهلک سرطان دست و پنجه نرم میکند.

سجادپور که اخیرا تهیه کنندگی فیلمی ورزشی-جنگی به نام «مستطیل قرمز» را هم انجام داده است درباره روند درمان بیماریش به «ایلنا» گفت: حدود دو سال است که دچار بیماری سرطان شده‌ام و عوارض این بیماری روده و ریه‌ام را درگیر کرده است. حدود یک سال دچار سرطان روده بودم و بعد از اینکه پزشکان مشکل روده را رفع کردند متاسفانه عوارض آن بیماری از راه خون به ریه‌ام سرایت کرده است.

سجادپور افزود: مدتی در بیمارستان برای مشکل ریه بستری بودم و بخش‌هایی از ریه و شش‌ برداشته شد و هم اکنون در حال انجام شیمی درمانی هستم. برای انجام شیمی درمانی حدود 14 روز باید بستری شوم و بعد از انجام دوره دو هفته‌ای از بیمارستان مرخص می‌شوم تا نوبت بعدی شیمی درمانی فرا برسد. در طی این دو سال بیماری سرطان از مقدماتی به سمت پیشرفته رسیده است و علیرغم درمان‌ها بازهم عوارض  آن بازمی‌گردد و پزشکان تلاش دارند تا بیماری بیش از این پیشرفت نکند.