1

تکذیب آغاز فیلمبرداری “پایتخت۴″/حذف مهران احمدی از گروه بازیگران/حضور “بیژن استرس” در نقش فرزند “بهبود فریبا”

سینماژورنال: در حالی که به تازگی خبر رسیده بود فصل چهارم سریال “پایتخت” کلید خورده است اما یکی از عوامل کار این خبر را تکذیب کرد.

یکی از اعضای گروه تولید “پایتخت4” که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با سینماژورنال با بیان این مطلب که آغاز فیلمبرداری این سریال کذب محض است از مخاطبان خواست که اخبار مربوط به این سریال را صرفا از کانال روابط عمومی آن پیگیری کنند.

این عضو گروه تولید با اشاره به اینکه فیلمنامه این سریال در مرحله نگارش است از قطعی بودن پخش آن در ماه رمضان خبر داد.

حذف مهران احمدی از گروه بازیگران

به گزارش سینماژورنال خبر جالب دیگری که در مورد فصل چهارم “پایتخت” رسیده حذف کاراکتر “بهبود فریبا” از این سریال است.

از آنجایی که مهران احمدی بازیگر نقش “بهبود” برای بازی در یک پروژه سینمایی که فیلمبرداری آن همزمان با “پایتخت4” انجام میشود قرارداد بسته است حضور وی در “پایتخت4” منتفی شده است و برای همین محسن تنابنده که سرپرست تیم نویسندگان است با ترفندی غیبت او در این قسمت را توجیه میکند.

سفر “بهبود فریبا” به اروپا

آن ترفند از این قرار است که “بهبود” که به عنوان محیط بان نمونه شناخته شده برای شرکت در یک همایش مرتبط با محیط زیست به اروپا میرود و برای همین در کنار “نقی” و “ارسطو” نیست که بر حجم شیرین کاریهای سریال بیفزاید.

به اشتراک بازیگر “شیب بام؟!”

به گزارش سینماژورنال با این حال به جای “بهبود” این فرزند پسرش است که در سریال حضور چشمگیر دارد. بازیگر این پسر همان دانش آموزی است که در کلیپی موسوم به “شیب بام” او را دیده بودیم.

“بیژن” که بعد از پخش کلیپ معروفش که در آن حتی از پاسخ دادن به ساده ترین پرسش آموزگار دبستان مبنی بر اینکه “چرا در شمال سقف خانه ها شیب دار است”” عاجز مانده بود، در برنامه تحویل سال “بهار نارنج” از مشکلاتی گفت که بخاطر انتشار آن کلیپ برایش درست شده.

بیژن
بیژن

تحقیر از سوی همکلاسان بواسطه آن کلیپ موجب شد که بیژن که به “بیژن استرس” مشهور شده بود، قید تحصیل را زده و به کارگری روی آورد!

این پسرک که حالا بزرگ شده و اخیرا خدمت سربازی را گذرانده به هنگام حضور در برنامه تحویل سال “بهار نارنج” از سوی محسن تنابنده برای بازی در این سریال دعوت شد.

“بیژن” بناست در “پایتخت4” نقش فرزند پسر “بهبود” یا همان مهران احمدی را بازی کند.

توسعه داستانی نیمه اول کار و سپس آغاز فیلمبرداری

به گزارش سینماژورنال از آنجا که نگارش متن فصل چهارم این سریال بجای 13 قسمت برای سی قسمت انجام میشود برای همین تنابنده و خشایار الوند این روزها تمام وقت کاری خود را برای بخشهای ابتدایی کار گذاشته اند تا با توسعه داستانی نیمه اول کار راحتتر بتوانند کار را کلید زده و ادامه داستان را همزمان با فیلمبرداری شکل دهند.