1

توهین به خبرنگاران به تغییر و تحول در برنامه علی ضیاء منجر خواهد شد

سینماژورنال: علی ضیاء مجری جوان تلویزیون که این شبها با مجموعه “امشب” روی آنتن شبکه اول است چند شب قبل یک گاف بزرگ در اجرا داشت.

به گزارش سینماژورنال این گاف عبارت بود از اینکه وی همزمان با روز خبرنگار در برنامه اش عبارتی گفت با این مضمون که “هر کس از مادرش قهر میکند خبرنگار میشود”!

این ماجرا از یک طرف انتقادات مخاطبان را موجب شد و از طرف دیگر سبب ساز آن گردیده که فضل ا.. شریعت پناه مدیر گروه اجتماعی شبکه اول از تغییر و تحول در برنامه سخن گوید.

در یک فاصله زمانی تغییرات اعمال می شود

البته شریعت پناه از این گفته که گاف ضیاء به شوخی بوده و نه جدی اما این را هم بیان کرده که برنامه ایشان نیاز به ترمیم دارد. این مدیر به “هفت صبح” می گوید: این برنامه دقیقه نود شکل نگرفته و با استراتژی کار کرده. خودمان به برخی موارد انتقاد داریم و در یک فاصله زمانی تغییرات را اعمال می کنیم.

ضیاء به حج می رود…

وی می افزاید: آقای ضیاء دو هفته آینده عازم سفر حج هستند و ورود ایشان نزدیک محرم میشود که برنامه قطع است. در این وقفه ایجاد شده برنامه خیلی پربارتر خواهد شد و به آن استانداردی که تعریف کرده ایم نزدیک می شویم.

شریعت پناه ادامه می دهد: در نهایت تغییر و تحولی در برنامه داده خواهد شد و در دهه دوم محرم با ایده آلی که مدنظرمان است روی آنتن خواهد رفت.