1

توقف «متری شش و نیم» کمی بالاتر از ۲۷میلیارد/«تگزاس۲» ۱۷میلیاردی شد/دو فیلم حاکمیتی-مشکوک المنابع که سانسها را بلعیده‌اند بعد از دو هفته، رویهم فقط کمی بیش از ۱۲میلیارد فروختند/«سرخپوست» ۵میلیاردی شد/«زهرمار» دوروزه در مرز نیم میلیارد/«دختر شیطان» علیرغم تبعید به سانسهای کم‌مخاطب صبحگاهی(!) در آستانه میلیارد قرار گرفت+آمار کامل فروش

سینماروزان: صدرنشین آمار فروش «متری شش و نیم» است که روزهای انتهایی اکرانش را در رقم کمی بیش از 27میلیارد متوقف شده و به نظر میرسد باید با همین رقم با گیشه ها خداحافظی کند. «تگزاس2» دومین فیلم آمار فروش است که بعد از دو ماه اکران فروشش را از 17 میلیارد عبور داده است.

دو فیلم کثیرالعرضه سینماها یعنی «ما همه با هم هستیم» و «شبی که ماه کامل شد» که رویهم روزانه نزدیک به هزار سانس داشته‌اند مجموع فروششان بعد از دو هفته فقط کمی بیش از 12میلیارد است!!

«سامورایی…» آخرین روزهای اکرانش را با 5میلیاردی شدن میگذراند؛ این رقمی است که «سرخپوست» فقط بعد از دو هفته اکران به آن رسیده است.

موزیکال «دختر شیطان» که علاوه بر توقیف در قم به سانسهای کم مخاطب صبحگاهی تبعید شده است و کمتر پردیسی است که بهش سانس عصر و شب دهد در مرز فروش میلیارد قرار گرفته و کمدی «زهرمار» در دو روز ابتدایی اکران خود در مرز فروش نیم میلیارد قرار گرفته است.

آمار فروش تا ابتدای جمعه 31 خرداد ۱۳۹۸  به شرح زیر است:

(تمامی ارقام به تومان است)

–متری شش و نیم ۲۷ میلیارد و 300 میلیون(96روز)

–تگزاس(۲) 17 میلیارد و 200میلیون(65روز)

–ما همه با هم هستیم 6میلیارد و 200میلیون(16روز)

–شبی که ماه کامل شد6میلیارد (16روز)

–سامورایی در برلین 5میلیارد و 100میلیون(44روز)

–سرخپوست 5میلیارد(16روز)

–دختر شیطان 820میلیون(16روز)

–نبات 770میلیون(44روز)

–زهرمار 410میلیون(2روز)