1

توضیحات یک مدیر رسانه ملی درباره برنامه‌سازی زمستانی شهیدی‌فر و بازگشت آزاده نامداری به تلویزیون

سینماژورنال: محمدرضا شهیدی فر مجری توانمند رسانه ملی که این روزها در اتاق فکر “خندوانه” مشغول به کار است زمستان امسال با یک برنامه اجتماعی به شبکه اول می آید. با این حال آزاده نامداری مجری پرحاشیه رسانه ملی گویا نخواهد توانست به اجرا بازگردد.

فضل‌الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در خصوص حضور محمدرضا شهیدی فرد در شبکه یک به “باشگاه خبرنگاران” گفت: طبق صحبت هایی که کمی قبل تر با او داشتم، این قضیه تا سه ماه آینده، یعنی تا اوایل ماه محرم، اتفاق نمی افتد، چرا که شهیدی فرد درگیر برنامه «خندوانه» است.

وی ادامه داد: از آنجا که برنامه های او به پیش تولیدهای چند ماهه نیاز دارد، صحبت راجع به برنامه جدید به پاییز موکول می شود. بنابراین در صورت فراهم بودن شرایط در شب های زمستان می‌توان منتظر حضور شهیدی فرد در شبکه یک و برنامه ای جدید بود.

پاسخ ابهام آلود درباره بازگشت نامداری

فضل الله شریعت پناهی در مورد بازگشت آزاده نامداری و اجرای مجدد او در تلویزیون پاسخی ابهام آلود را بیان کرد؛ پاسخی که وجه مثبتی از آن استنباط نمی شود.

این مدیر گفت: ما قبلا هم این موضوع را پیگیری کرده بودیم، اجرای نامداری و حضور او در برنامه تلویزیونی منوط به تصمیمات مدیران شبکه و سیما است و مدیران باید این موضوع را بررسی کنند و نتیجه نهایی به نظر و تصمیمات آنها بستگی دارد.