1

توضیحات ناصر ملک‌مطیعی درباره ایفای نقش در “گشت ارشاد۲”

سینماژورنال: در حالی که چند ماهی می شود سعید سهیلی به دنبال به راه انداختن تولید قسمت دوم “گشت ارشاد” است به تازگی شنیده شده که سهیلی با تغییر نام درخواست خود برای صدور پروانه ساخت این فیلم را ارائه داده است.

به گزارش سینماژورنال گویا سهیلی که خود علاوه بر کارگردانی تهیه کنندگی فیلم را هم برعهده خواهد داشت با تغییر نام از “گشت ارشاد2” به “گشت2” فیلمنامه را برای درخواست پروانه ساخت ارائه داده است.

ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، حمید فرخ نژاد و جمشید هاشم پور به مانند قسمت قبل، بازیگران اصلی این فیلم هستند ضمن اینکه “دنیای تصویر آنلاین” خبر داده با ناصر ملک مطیعی نیز برای بازی در این فیلم مذاکراتی انجام شده است.

سهیلی از رفقای ماست

ناصر ملک مطیعی بازیگر بااخلاق سینمای ایران و یکی از محبوب‌ترین بازیگران سینمای ایران در تمام دوران در گفتگو با سینماژورنال درباره احتمال همکاری با سعید سهیلی در “گشت ارشاد2” بیان داشت: سعید سهیلی از رفقای ماست و ایشان همواره علاقه داشته با هم همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: حدودا دو ماه پیش بود که برای ایفای نقش یکی از کاراکترهای “گشت ارشاد2” هم با ایشان صحبتهایی کردیم و البته درباره پرداخت کاراکتر گپ زدیم و باید ببینیم در هفته های آینده شرایط چطور پیش می رود.

سعی می کنم توقعات مخاطبان را زیر سوال نبرم

این بازیگر که سه دهه و اندی پس از “برزخیها” بازگشت سینمایی اش را با “نقش نگار” تجربه کرد که سال گذشته در سینماها اکران شد با اشاره به اینکه در ماههای اخیر چند پیشنهادد بازیگری داشته که هیچ کدام را قبول نکرده به سینماژورنال گفت: نقشی که پیشنهاد می شود باید درونمایه ای داشته باشد که هم با وضعیت جسمی من هماهنگ باشد و هم با وضعیت روحی ام. به هر حال من کاراکتر مشخصی در سینما داشته ام و مخاطبان هم توقع خاصی از من دارند و نمی‌شود حالا به ناگاه بیایم و آن توقعات را زیر سوال ببرم.

مردم از من توقع کاراکتری را دارند که معرفت داشته باشد

ملک مطیعی با اشاره به اینکه چندان علاقه ای ندارد به اینکه در این سن و سال نقش آدمهای خلافکار را ایفا کند خاطرنشان ساخت: مردم از من توقع کاراکتر مثبت دارند. کاراکتری که توانمندی داشته باشد، معرفت داشته باشد و متعصب به معنای مثبتش باشد پس دلیل ندارد که بخواهم تصور مخاطبان را خراب کنم.

بازیگر آثاری خاطره انگیز نظیر “قیصر”، “داش آکل”، “طوقی” و “سلطان صاحبقران” با اشاره به نقش کوتاهش در “نقش نگار” بیان داشت: در این فیلم نقشم کوتاه بود اما اثرگذاری لازم را داشت و بخصوص بعد از عرضه فیلم در شبکه خانگی مکرر مخاطبانی را دیدم که این نقش را دوست داشتند. اگر بنا باشد باز هم بازیگری کنم ترجیح می دهم کاراکتری را ایفا کنم که به درونیاتم نزدیک باشد.