1

تازه‌ترین توضیحات رامبد جوان درباره تولید فیلم سینمایی “من و جناب خان” و وضعیت اکران “نگار”

سینماژورنال: چندی قبل خبری رسید مبنی بر آن که رامبد جوان قصد دارد یک فیلم سینمایی با حضور جناب خان و با عنوان “من و جناب خان” را بسازد؛ فیلمی که در آن با برخی مفاهیم روز و از جمله داعش شوخی خواهد شد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال رامبد جوان که این روزها همچنان درگیر “خندوانه” است درباره وضعیت تولید این فیلم کمدی به “باشگاه خبرنگاران” گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۹۶  این فیلم را کلید خواهیم زد.

رامبد جوان پیشتر درباره “من و جناب خان” گفته بود: فیلمنامه، ماجرای من و جناب خان است و به نظرم  موقعیت درخشانی در درام و شخصیت پردازی ست. به‌خصوص در جهان امروز از آن قصه‌ها خواهد شد که به نظرم خیلی می‌تواند تکان‌دهنده باشد، چون همه‌چیز در آن وجود دارد؛ داعش می‌آید وسط، بحث جنگ می‌آید وسط، صلح هم هست. در کل ابعاد خیلی جذابیت دارد. در حال حاضر سناریوی آن در حال طراحی و نگارش است اما برنامه‌ریزی دقیقی برای شروع این اثر سینمایی نداریم.

رامبد جوان که یک فیلم با عنوان “نگار” را هم آماده اکران دارد درباره این فیلم گفت:  این فیلم اکران را نمی‌‎کنیم تا به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارائه دهیم بنابراین اولین نمایش فیلم در آن جا خواهد بود.