1

توضیحات داریوش مهرجویی درباره حضور یک خواننده رپ در “سنتوری۲”

سینماژورنال: داریوش مهرجویی دو هفته اخیر در کانون توجهات قرار داشت.

به گزارش سینماژورنال دلیل اصلی این توجهات هم اخبار مختلفی بود که درباره ساخت قسمت دوم “سنتوری” منتشر می شد.

پیش از این جدایی بهرام رادان از این قسمت قطعی شده بود و در ادامه نیز حضور حامد بهداد و امین حیایی در “سنتوری2” مسجل شد.(اینجا را بخوانید)

به تازگی اما خبر رسیده که مهرجویی قبل از انتخاب بهداد و حیایی مذاکراتی را برای استفاده از چند خواننده رپ و از جمله یاسر بختیاری(یاس) در این فیلم انجام داده است.

برای اینکه از چگونگی این اتفاق مطلع شویم به سراغ مهرجویی رفتیم.

داریوش مهرجویی با بیان اینکه ممکن است مذاکراتی را با چهره هایی خاص داشته باشد و شاید هم این خواننده رپ در میان آنها حضور داشته باشد به سینماژورنال گفت: بسیاری از خوانندگان را می شناسم و شاید صحبتهایی هم با آنها داشته ام اما دلیلی نمی بینم که بخواهم در این باره حرفی بزنم.

مهرجویی درباره اینکه آیا مذاکره با “یاس” را تأیید می کند یا خیر نیز به همین جواب بسنده کرد: با تعدادی خواننده مذاکره کرده ام…

ممیزی؛ عامل عدم حضور خوانندگان رپ در “سنتوری2″؟

به گزارش سینماژورنال در هر صورت آنچه مسلم است اینکه “یاس” و یا خوانندگان دیگر رپ هیچ جایی در “سنتوری2” نخواهند داشت و مطمئنا اصلی ترین دلیل، ممنوعیت فعالیت مجاز آنهاست.

طبیعی است فیلمی که یکی از خوانندگان زیرزمینی را به کار گیرد در پروسه دریافت مجوز نمایش به مشکل خواهد خورد و استفاده از یک خواننده رپ در “سنتوری2” هم ممکن بود به ایجاد مشکل بر سر اکران آن منجر شود.