1

توضیحات تهمینه میلانی درباره نوشته‌هایی که به نام وی در فضای مجازی منتشر می شود و به دادگاه کشاندن آنها که آرامش اش را به هم زده بودند

سینماژورنال: مدتی است نوشته هایی که اغلب فضایی زنانه دارند به نام تهمینه میلانی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر می شوند.

به گزارش سینماژورنال تهمینه میلانی در نخستین واکنش خود نسبت به این نوشته‌ها با گلایه به “برنا” گفت:  واقعا خیلی از  مطالب را به نقل از من در فضای مجازی منتشر می‌کنند که اخیرا دو نمونه از آنها را متوجه شده ام.

وی ادامه داد: جالب تر از آن هم ری‌اکشن هایی است که در این زمینه وجود دارد و توجه من را به خود معطوف کرده است؛ در صورتی که من نسبت به اتفاق یا نوشته مربوطه بی‌خبر  یا بی‌اطلاع بوده ام.

این افراد را به دادگاه کشیدیم
تهمینه میلانی با اشاره به اتفاقات بدی که اخیرا برای او حادث شده بیان کرد: چندی قبل اتفاق‌های خاصی برای من رخ  داد که بخشی از آرامش زندگی من را برهم زده بود. خوشبختانه با پیگیری‌های رییس سازمان سینمایی، شخص حجت‌ا.. ایوبی و همسر خودم توانستیم این افراد را به دادگاه بکشانیم و جرم آنها را اثبات کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: در هر صورت زندگی شخصی من ریل عادی و معمولی ندارد، هر چند که خیلی سالم و متعهد نسبت به مسائل خانوادگی به امورات خود رسیدگی می کنیم.

تصورشان اشتباه است
این فیلمساز اشاره ای هم به برخی از فشارهایی که برای عدم فعالیت های وی اعمال می شود،کرد و گفت: واقعا اگر عده یا جریان خاصی تصور می‌کنند که با تهدیدهای خود از فعالیت های یک فیلمساز جلوگیری می کنند، کاملا در اشتباه هستند.

کارگردان “زن زیادی” و “نیمه پنهان” تاکید کرد: این دسته از افراد به علت اینکه در مقابل کلام و سخن شما، پاسخی برای عرضه ندارند، مجبور به انجام این قبیل از کارها می شوند.