1

توضيحات مجري حاشيه‌دار سيما پيرامون همسر دومش!+عکس

سینماژورنال: آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون که نوروز امسال به خاطر درگیری مجازی با فرزاد حسنی همسر سابقش در کانون توجه قرار گرفت مهرماه امسال با جوانی به نام سجاد عبادی ازدواج کرد.(اینجا را بخوانید)

به گزارش سینماژورنال سجاد عبادی دو شغل دارد؛ شغل اصلی اش در دانشگاهی است که پدرش قائم مقام آن است و شغل دومش در نمایندگی فدراسیون جهانی مخترعان و مبتکران.

پدرشوهر نامداری قائم مقام دانشگاه است و شوهرش سرپرست حوزه ریاست دانشگاه

رحیم عبادی پدر سجاد عبادی و پدرشوهر آزاده نامداری که در دولت هاشمی رفسنجانی معاون وزیر آموزش و پرورش و معاون پژوهشی بنیاد شهید بود و در دولت اصلاحات رییس سازمان ملی جوانان، قائم مقام دانشگاه مهرالبرز است و سجاد فرزند ایشان هم سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی این دانشگاه.

همسرم آقازاده نیست و اگر در جایگاه فعلی است فقط با تلاش خودش بوده!

با این حال آزاده نامداری در گفتگویی با “زندگی ایده آل” از این گفته که همسرش آقازاده نیست!

نامداری می گوید: چند باری با این سوال مواجه شدم که تو با یک آقازاده ازدواج کرده ای و من توضیح دادم که اصلا لفظ از آقازاده از کجا و برای چه کسانی ساخته شده است.

وی ادامه می دهد: با آن تعاریف سجاد به هیچ عنوان آقازاده محسوب نمیشود. به سجاد از پدرش یک نام نیک رسیده است و تابحال نه شغل دولتی داشته، نه پول و نه هیچ رانت و امثال این چیزها.

این مجری سابق می افزاید: اگر سجاد در جایگاه فعلی است فقط با تلاش خودش، تحصیلاتش و حضور در فضای دانشگاه و کاملا شخصی و براساس زحمات خودش  بوده است.

نامداری خاطرنشان می کند: من خودم بارها پیش آمده که از مجری بودنم مثلا در برابر جریمه شدن استفاده کرده ام اما ایشان هیچ وقت نخواسته که از نام پدرش سوءاستفاده کند و اگر میخواست می توانست الان یک شغل راحت دولتی داشته باشد و به علایقش در حوزه بین الملل بپردازد.

آزاده نامداری و سجاد عبادی
آزاده نامداری و سجاد عبادی