1

توصیه پرویز پرستویی به بازیگری که الگویش بهداد بود و حالا در یک فیلم ارزشی نقش فرزند شهید را بازی کرده!

سینماژورنال: عباس غزالی بازیگری که همچنان بواسطه سریال “وضعیت سفید” است که شناخته میشود در جشنواره امسال “اعترافات ذهن خطرناک من” را داشت و البته بخاطر آن تا نامزدی برای سیمرغ بهترین بازیگر مکمل هم پیش رفت.

به گزارش سینماژورنال غزالی که در ابتدای مسیر بازیگریش سعی می کرد به حامد بهداد به عنوان یک الگو نگاه کند و دقیقا منطبق بر اغراقهایی که بهداد در بازیش دارد ایفای نقش کند در “اعترافات ذهن…” کوشیده از آن الگوبرداری کم کرده و کاراکترسازی کند تا کپی برداری.

این بازیگر در گفتگو با احمد رنجبر در “هفت صبح” درباره انبوه پیشنهادات شبیه به کاراکترش در “وضعیت سفید” گفته که بعد از این مجموعه به وی ارائه شد و او از قبول آنها سرباز زد. غزالی می گوید: با سیلی از پیشنهادات مواجه بودم اما می دیدم همان کاری را از من می خواستند که در “وضعیت سفید” انجام داده بود.

به رغم میلم که دوست داشتم پول بگیرم به پیشنهادات پاسخ منفی دادم

این بازیگر ادامه می دهد: به رغم میلم که دوست داشتم بازی کنم و دستمزدهای آن چنانی بگیرم به پیشنهادات پاسخ منفی دادم. شما نگاه کنید من بعد از “وضعیت سفید” چند کار انجام دادم ولی خدا را شکر جواب گرفته ام.

پرستویی می گفت صبوری راه درستی است

غزالی با اشاره به توصیه های پرویز پرستویی که به وی مشاوره می داد اظهار می دارد: از معدود کسانی که همیشه می گفت صبوری راه درستی است که انتخاب کرده ای پرویز پرستویی بود.

در “دلبری” نقش یک فرزند شهید را بازی کرده ام

به گزارش سینماژورنال عباس غزالی که اخیرا در یک فیلم ارزشی به نام “دلبری” به کارگردانی جلال دهقانی اشکذری بازی کرده درباره نقش خود در این فیلم بیان می دارد: در این فیلم در کنار بازیگراتی چون آتیلا پسیانی و هنگامه قاضیانی کار کرده ام؛ “دلبری” کار کم بازیگری است و من هم نقش متفاوتی در آن ایفا کرده ام.

وی در توصیف این کار اظهار می دارد: “دلبری” در یک تک لوکیشن در فضایی ارزشی و بدون هر گونه شعار و با قصه ای متفاوت روایت میشود. در این فیلم نقش یک فرزند شهید را بازی میکنم و خیلی دوست داشتم فیلم در جشنواره باشد که نرسید.