1

توصیه پرستویی به رییس جدید صداوسیما

سینماژورنال: پرویز پرستویی بازیگر سینمای ایران که در اکران نوروزی “بادیگارد” را روی پرده داشته است در تازه ترین صحبتهایش کنایاتی را زده است به برنامه های سینمایی تلویزیون.

به گزارش سینماژورنال پرستویی در برنامه “خوشا شیراز” که جمعه 24 اردیبهشت ماه از شبکه پنج سیما پخش می شد با تبریک به رئیس جدید صداوسیما گفت: امیدوارم ایشان در برنامه های تخصصی سینما در تلوزیون تجدیدنظر کنند تا ما هم بتوانیم در برنامه های تخصصی سینما حاضر باشیم.

وی ادامه داد: امثال بنده سالهاست که در برنامه های تخصصی خودمان در سیما حاضر نمی شویم. امثال بنده قدری نسبت به تلویزیون دل چرکین هستیم و امیدوارم مدیریت جدید بتوانند ما را از این دل چرکین بیرون بیاورند.

البته پرستویی از نام بردن صریح عنوان برنامه ای که با آن مشکل دارد خودداری نمود با این حال از آنجا که پیشتر وی در صفحه اجتماعی خود، از “هفت”ی که با اجرای بهروز افخمی پخش می شود با عنوان سخیف یاد کرده بود، همین موجب شد برخی رسانه ها روی سخن پرستویی را با “هفت” بدانند.

حضور تلفنی در “هفت” سابق

با این حال اگر بخواهیم برمبنای حضور پرستویی در رسانه ملی گفته هایش را تحلیل کنیم باید بگوییم در میان دو برنامه سینمایی “هفت” و “سینمای ایران” که در ماههای اخیر روی آنتن رفته است پرستویی در هیچ کدام از برنامه ها حاضر نشده است.

البته در فصل دوم “هفت” با اجرای محمود گبرلو، پرستویی یکی دو بار به صورت تلفنی روی خط آمد و گفتگویی با وی با خبرنگار “هفت” در پشت صحنه “امروز” داشت هم به طور کامل روی آنتن رفت اما درباره “سینمای ایران” همین حضور هم وجود نداشت.