1

توصیه بازیگر “بوسیدن روی ماه” به دختران دم‌بخت: لطفا پسران مردم را بدبخت نکنید!!!

سینماژورنال: برنامه شب گذشته “روزگار مادری” مهمان کارگردان و بازیگران اصلی “بوسیدن روی ماه” بود؛ فیلمی که در ماههای اخیر با بهانه و بی بهانه بارها از رسانه ملی روی آنتن رفته است.

به گزارش سینماژورنال همایون اسعدیان کارگردان “بوسیدن روی ماه” در بخشی از برنامه درباره جایگاه مادر در زندگی شخصی خودش حرف زد و اینکه این مادرش بوده که باعث میشده بسیاری از کمبودهای اقتصادی به چشم نیاید.

 اسعدیان با بیان اینکه در خانه آنها مادرش مدیر خانواده بوده از این گفت که پدرش کارمند بود و مادرش اغلب با خرجی اندک و هفتگی که پدر به او می داد شرایط آسایش خانواده را فراهم می کرد.

 گفته های همایون اسعدیان تایید شیرین یزدان بخش یکی از بازیگران اصلی “بوسیدن روی ماه” را به دنبال داشت که او نیز از نقش مادران به عنوان ستونی برای تربیت اولاد بگوید.

صحبتهای خالصانه رابعه مدنی

با این حال مفرح ترین بخش برنامه جایی بود که رابعه مدتی دیگر بازیگر این فیلم با همان بیان شیرین و خالصانه خود از سختیهای زندگی مشترک گفت و اینکه اگر گذشت نباشد زندگیها خیلی زود از هم می پاشد.

 مدنی که مادر امیرشهاب رضویان کارگردان سینمای ایران است رو به امیرحسین مدرس مجری برنامه گفت: به دختران جوان می گویم اگر می خواهید وارد زندگی مشترک شوید باید خودتان را آماده کنید برای ساختن با سختیها و مشکلات. اگر حوصله سازش ندارید ازدواج نکنید بهتر است.

اگر حال سازش ندارید پسران مردم را بدبخت نکنید

وی سپس با بیانی طنازانه ادامه داد: به دختران دم بخت می گویم لطفا اگر حال سازش را ندارید پسران مردم را بدبخت نکنید!!!

 بیان این جمله تعجب مجری “روزگار مادری” را به دنبال داشت ولی رابعه مدنی با تکمیل جملاتش خیال وی را از مقصودی که داشت راحت کرد.

مدنی گفت: زوجهای جوان باید با مشکلات کنار بیایند و باید بسازند. زمان ما حتی مشکلات تامین وعده های مختلف غذایی وجود داشت اما ما با شرایط کنار می آمدیم. با این حال این روزها رفاه بیشتر شده و سازش کمتر.